Skip to main content

Vorige week was er een externe bedrijf die glasvezel ging aansluiten. Ze zeiden kon niet in de meterkast vanwege mijn traplift die ik heb vanwege mijn ziekte  dus moest door de muur boven ( etage woning ) .

liet zien waar de modem staat en daar is alles aangesloten daar zit ook de stop contanten. Daar kon het ook niet

volgens de externe bedrijf moest het via de andere kant naar binnen waar ook het oude Casema kastje zit vond het raar maar ja hun zijn de monteurs  en was moe vanwege ‘s morgens immumtherapie voor mijn kanker had dus  van hun zijn de deskundigen dus hun weten het . 
Hij schoof  de kast weg in de hoek van mijn woonkamer  en ging naar buiten , vroeg om stroom aansluiting en ging buiten op een trap naar binnen boren ik zei gelijk tegen degene die bij hem was de muur is heel kwetsbaar  dit kan nooit goed gaan nou gingen gewoon verder en ja hoor brok uit de muur waar draad doorheen ging maar hij zij ach zie je niks  van straks schuiven we over de aansluiting het glasvezelkasje  en zie je niks meer van kast ervoor en klaar wouden het niet herstellen en gingen weg  .Dus zelf beetje dicht gemaakt met plamuur voordat het nog verder weg ging brokkelen.

heb gelijk jullie nummer gebeld en alles verteld en klacht ingediend nou degene zei we sturen wel een monteur en die herstelt alles wel nou eerst afspraak kon niet want bleek dat er nog iets opgestuurd moest worden dat glasvezelkastje die over de aansluiting gaat deze was nog niet opgestuurd dus nieuwe afspraak zeer slecht is dat ik het vroeg of de monteur alles mee nam anders was hij ook voor niks gekomen .

 

de monteur kwam vandaag en die zei waarom hebben ze de aansluiting daar gemaakt  zit geen aansluiting voor glasvezelkastje en ook raar modem staat aan de andere kant

gelijk weer verhaal verteld dacht dat hij het wist want was juist daarom gestuurd klopte ook niet want hoe dan ook zou hij komen voor aan te sluiten ook daarover in de maling genomen .

De monteur is gaan bellen kreeg er eerst een aan de telefoon  wie zei van  dan leg je maar dubbele verlengsnoer neer  hij is opnieuw gaan bellen  kreeg hij weer een ander  deze zei dat ik maar nieuwe stop Contacten moest gaan leggen  nou dat werd de monteur ook kwaad  toen is hij bij zijn begeleider gaan bellen  en deze zij kan je zelf niet om leggen  daarop zei hij van dat hij geen tijd had daarvoor  dus moest weer een ander gaan bellen  en nou moet ik maar weer gaan wachten  dat er iemand komt om het weer om te gaan leggen  wie wordt er in de maling genomen ik 

 

 

De monteur deze ging na dat ik alles verteld had gelijk kijken bij meterkast en zei  had  gemakkelijk  in de meterkast gekund of ze hadden aan de andere kant naar boven moeten gaan  want daar zit aansluiting van een stopcontact en weten dat ze daar moeten aansluiten   ten tweede mogen ze ook helemaal niet van buiten naar binnen boren en ook de kabel mag buiten niet open liggen hij zei ook gelijk zijn zzp’ers en hebben maling aan alles en wie is de dupe ik en weer wachten wat er gaat gebeuren en nog langer blijven zitten met slecht internet waar ik genoeg voor betaal als ik dit had geweten had ik nooit mijn  abonnement verlengt weer knoeiwerk hoop dat er telefonisch contact word opgenomen met mij heb al klacht ingediend als goed is en ook bij de firma allinq die jullie hadden ingehuurd hiervoor maar snap niet dat jullie dat soort bedrijven inhuren  

Oei @Faan197035, wat een rotsituatie zo ☹️ Mijn excuus dat de aanleg van glasvezel jou zoveel gedoe op heeft geleverd!

Heel goed dat je direct een klacht in hebt gediend over de gang van zaken, vanuit daar zal onderzocht gaan worden hoe dit zo mis heeft kunnen gaan. Zelf weet ik te weinig van de regels voor het aanleggen van een glasvezelkastje, om hier meer over te kunnen vertellen. Ik hoop dat je snel iets hoort over de klacht én dat er ook snel iemand langs komt om de aansluiting op een andere plek aan te leggen!


Is niet verplaats de aansluiting en ook is er geen stopcontact bijgemaakt ,  van de monteur moest ik zelf voor een verlengsnoer zorgen had geen goede en hij zei van koop je er een bij action., maar heeft geen haast. Nou ziet er niet uit  ligt gewoon een draad van 6 meter achter mijn bank mooi gezicht is dat 

Kijk de monteur was heel aardig maar deze zei wij hoeven niet voor stopcontacten te zorgen moet zelf of woningbouw doen  en ook niet voor verlengsnoer. ( wou er gewoon vanaf zijn gisteren nog immumtherapie gehad en hapt er ook in vecht al 4 jaar tegen kanker dus ja ) Terwijl ik een brief heb dat de provider voor een goede oplossing moet zorgen van jullie zelf 

Dus ja er lopen letterlijk overal draden , de draad na de modem heeft hij wel netjes op de plint geniet maar zo hoort het niet  al die draden.

Dnap niet dat jullie totaal geen moeite doen voor vaste klanten , vecht letterlijk al weken tegen een bierkaai bij jullie  

Heb zoiets van kan beter na 30 jaar naar ziggo gaan want dit sorry mij huis ligt vol met snoeren 

Dus niks word opgelost , heb zo druk met ziekenhuis en had zo van laat maar blijf niet bellen blijf niet schrijven er word gewoon niks aangedaan het vergt zoveel energie van mij.


Maja is op het moment met vrij, vandaar dat ik hierop reageer, @Faan197035. Als ik het goed begrijp is er, naar aanleiding van jouw klacht, eigenlijk niets gebeurd? Het aansluitpunt is niet verplaatst, de schade is niet hersteld, er is geen stopcontact gemaakt.

Het stukje hiervan dat bij onze netwerkafdeling ligt kan ik niet direct iets over zeggen. Maar ik kan we aangeven dat onze monteurs prima in staat zijn een stopcontact aan te leggen. Mits er op de plek waar het nieuwe stopcontact moet komen mogelijk is om dat te doen. In de meeste gevallen waar onze monteurs een stopcontact erbij maken is dat in de meterkast. En daar is het stroom netwerk over het algemeen bereikbaar om dat te doen. Dus als er op de plek waar het glasvezelkastje nu is geplaatst geen stroomvoorziening is, dan kan er ook geen stopcontact geplaatst worden. Maar, dat betekent dat het glaskastje daar dan ook überhaupt niet geplaatst had moeten worden. 

Ik ga voor je kijken wat ik kan doen, ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug. Ik hoop morgen, maar kan ook na het weekend worden.


Dank je wel ,  zei ik ook al kan gewoon in de meterkast daar stopcontact en daar naar boven nu loopt het wat ik al zei met een ruim 6 meter lange eigen verlengsnoer in mijn woonkamer achter mijn bank om en andere 5 meter onder mijn verwarming naar tv en modem moet maar dankbaar zijn . Zeg al als er niks aan gedaan word stap ik over en haal alles weg want kan gewoon niet dit

word van alles gezegd in mail  en beloofd door telefoon maar word niet gedaan .


Had gebeld met Kpn , en verhaal verteld voordat bericht kreeg van u , nou zeiden krijg monteur ja op kosten van mij.

heb deze afspraak verzet dit kan je niet maken als provider heb contact gezocht met mijn rechtsbijstand verzekering en die zegt lossen ze het niet op , en hoor je niks voor woensdag 31 juli dan gaan hun erachter aan .

wil gewoon dat het gewoon netjes gedaan word in mijn meterkast glasvezelkabel uit mijn muur muur hersteld dit kan gewoon niet met een verlengsnoer  van 5 meter langs mijn bank naar een stopcontact .

met vriendelijke groet,

 

danielle Smit 


Admin: adresgegevens uit screenshot verwijderd i.v.m. privacy


Klopt allemaal niet dit iia vijverlaan 24 goed zeg verkeerde bestanden gebruiken 

 

gr Martinez volgt dit van Faan en klopt wat ze zegt maken er een potje van 


Beste Martinez , weet niet hoe jij op mijn account terecht komt verander alles !!!! Wachtwoord ook sinds verlengsnoer deze ellende ?????

 


Allemaal prive info posten lijkt me niet heel handig 


We hebben de privé info verwijderd. 

 

Had gebeld met Kpn , en verhaal verteld voordat bericht kreeg van u , nou zeiden krijg monteur ja op kosten van mij.

heb deze afspraak verzet dit kan je niet maken als provider heb contact gezocht met mijn rechtsbijstand verzekering en die zegt lossen ze het niet op , en hoor je niks voor woensdag 31 juli dan gaan hun erachter aan .

wil gewoon dat het gewoon netjes gedaan word in mijn meterkast glasvezelkabel uit mijn muur muur hersteld dit kan gewoon niet met een verlengsnoer  van 5 meter langs mijn bank naar een stopcontact .

Als er een monteur gepland wordt zonder dat er een storing is, is dat in de basis altijd een betaalde servicemonteur, vandaar dat er over kosten gesproken is. Maar, als ter plaatse blijkt dat het probleem aan ons ligt, dan worden er geen kosten in rekening gebracht. Nu zie ik dat in het latere gesprek een installatiegarantie monteur is gepland. Dat is weer een andere soort, en dat is in de basis gratis (eventueel meerwerk uitgezonderd). En ik zie dat die monteur gisteren geweest is en een kabelgoot heeft geplaatst. Is het daarmee opgelost?

 

 

Klopt allemaal niet dit iia vijverlaan 24 goed zeg verkeerde bestanden gebruiken 

 

gr Martinez volgt dit van Faan en klopt wat ze zegt maken er een potje van 

 

Beste Martinez , weet niet hoe jij op mijn account terecht komt verander alles !!!! Wachtwoord ook sinds verlengsnoer deze ellende ?????

Dit is wel een beetje een gekke situatie. Faan, was jij wellicht op een openbare computer ingelogd op de Community? Bijvoorbeeld in de bibliotheek of iets dergelijks? Als je dan niet actief bent uitgelogd, dan kan het zijn dat iemand anders die na jou die computer gebruikt, onbewust, met jouw account op het forum heeft gepost. 

Als je gewoon thuis was, en Martinez was daar niet bij, dan weet ik niet wat hier gebeurd is. Maar, je wachtwoord wijzigen is sowieso een verstandig idee. 


Reageer