Hoi hoi
Ik heb Glasvezel 500/500,
Nu vliegt steeds mijn internet eruit bij het downloaden van grote bestanden op volledige snelheid,
zodra ik de snelheid op 20mb/s zet heb ik nergens last van....
ik heb zo'n V10A router, en ik denk dat deze gewoon simpel weg de snelheid niet aan kan,
Dit is al mijn 2e router in zeer korte tijd,
ben zelf netwerk beheerder geweest, dus ik weet wel wat van netwerken,
KPN zelf zegt dat ze niets kunnen vinden wat wijst dat de router het niet aan kan,
Ik heb dus alleen internet van kpn, dus geen TV of telefonie.
En ik denk ook niet dat KPN snel met een oplossing zou komen, Bellen heeft ook niet echt zin omdat ik dan tegen mensen praat die amper verstand van netwerken hebben
en ja internet is dan overal weg, zowel bekabeld als wireless, ik moet dan de router handmatig resseten, want hij hersteld zichzelf namelijk niet.
Heel vervelend dit.
Hoe is dit op te lossen? want ik ben ten einde raad.
Mvg
Kevin 😉
Beantwoord
[Glasvezel] Router kan het niet aan?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Ik vind wél dat onze apparatuur zo'n verbinding aan moet kunnen en wil er zeker werk van maken als we het vermoeden krijgen dat dit niet zo is. Los daarvan snap ik de suggesties om een eigen router te gebruiken bij glasvezel en mocht dit een optie voor je zijn, zou ik het zeker aanraden. Al was het maar door de vele extra mogelijkheden die je hierdoor krijgt.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.