Skip to main content

Sinds vorig jaar augustus heeft kpn hier glasvezel in de straat neergelegt.Op 3 mei kregen wij van kpn netwerk een bevestiging dat op 7 mei mijn woning wordt aangesloten naar binnen netjes.Toen ik dat zag heb ik op de kpn pagina gekeken of ik al een pakket kon bestellen zodat ikĀ  meteen verbinding kon krijgen.Ik kon zeg maar monteur bestellen als mijn woning was aangesloten vanaf de straatkant.Maar je raad het al weer verkeerde informatie gekregen want er moet eerst signaal vanaf de wijkcentrale komen naar mijn woning.Ik ben nu al bijna 3 weken verder en ik heb nog steeds niks vernomen wanneer er signaal op gaat komen.De modem en tv kastje heb ik al ontvangen zonder dat er nog signaal op de aansluiting zit

Dus wil ik graag weten hoe lang het gaat duren.

Ā 

Hm van ellinkhuizen

Ā 

Ik denk dat je het beste gratis 0800-0402 kan bellen.Ā 


Nou dat heb al vaak gedaan maar zij kunnen niks doen.


Ik heb via Google een ander nummer gevonden.

Ons (KPN netwerk)Ā telefoonnummer is:Ā 0880 06 37 44. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

Ā 

Zie ook deze link.Ā 


Ja die heb ik ook gebelt meerdere keren.

Maar ik kom niet verder dan dat zij weer voor de 3e keer een ticket hebben aangemaakt.

Maar kpn netwerk neemt geen contact op met mij voor informatie


Hi @Henry EllinkhuizenĀ en welkom bij de KPN Community!Ā 

Logisch dat je wilt weten wanneer de glasvezel aansluiting er klaar voor is.Ā 
Als op deĀ glasvezelstatus van KPN NetwerkĀ ook geen informatie te vinden is dan raad ik je aan om hier eenĀ klacht bij KPN NetwerkĀ over in te dienen.Ā 

Zij zijn verantwoordelijk voor het aansluiten van het glasvezelnetwerk, dus ik hoop dat je via die weg dan snel duidelijkheid hebt. šŸ™‚


HiĀ @Henry EllinkhuizenĀ en welkom bij de KPN Community!Ā 

Logisch dat je wilt weten wanneer de glasvezel aansluiting er klaar voor is.Ā 
Als op deĀ glasvezelstatus van KPN NetwerkĀ ook geen informatie te vinden is dan raad ik je aan om hier eenĀ klacht bij KPN NetwerkĀ over in te dienen.Ā 

Zij zijn verantwoordelijk voor het aansluiten van het glasvezelnetwerk, dus ik hoop dat je via die weg dan snel duidelijkheid hebt. šŸ™‚

Ik heb dat al netjes gedaan en ik heb een email gehad met een uniek klantnummer die ik moet doorgeven als ik hier over informatie wilt hebben.Ik krijg nu zeg maar een soort hotspot gratis tot mijn glasvezel is aangesloten in jullie centrale en dan gaat mijn pakket in.Maar zij hebben een bericht gestuurt naar hun aannemer om actie te ondernemen maar ik krijg daar geen indicatie voor hoe lang het gaat duren.Zij geven aan dat het binnen 2 weken tot begin volgend jaar kan duren.

Ā 

Mag ik u later van de week even een prive bericht sturen?

Ā 

Gr

Ā 

hm van ellinkhuizen


Dat signaal herken ik. Het kan inderdaad soms erg lang duren tot de aannemer in actie kan komen, soms ook snel. Helaas is het erg lastig om daar een indicatie voor te krijgen. šŸ˜•

Ik heb helaas niet de optie om in te zien hoe lang dit gaat duren, dus mij berichten zal je niet veel opleveren ben ik bang. šŸ˜…
Het beste kun je bij KPN Netwerk terecht, zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel. Als je wilt weten hoe het ervoor staat, doe dan gerust een belletje naar hen.

Erg fijn dat je nu een noodpakket hebt ontvangen. Dan kun je tenminste internetten totdat de glasvezel er is.Ā 


Nou het nood pakket is inderdaad ontvangen.En ook heb ik een zeer gegronde klacht neergezet bij kpn netwerk en ook bij hun onderaannemer.Dus ik heb kpn de tijd gegeven om een oplossing te geven want het is normaal dat als jij informatie krijgt en je een pakket kan bestellen via kpn dat het binnen 1 maand online/actief is en niet pakket verkopen terwijl er nog geen signaal op de glasvezel zit.Dat is ook door de acm bevestigt en dat heb ik kpn ook laten weten.Noodpakket is leuk voor enkel tv te kijken maar niet als je films aan het halen bent.Zou oplossing zijn dat ik tijdelijk naar koperlijn ga tot het glasvezel is aangesloten.Maar dan raak ik mijn ipad kwijt als welkomstkado.Dus we gaan het zien volgende week wat kpn gaat zeggen.


Goed dat je een klacht ingediend hebt en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Bedankt voor de update en voor nu, ondanks dit, alvast een fijn weekend gewenst!


Dat signaal herken ik. Het kan inderdaad soms erg lang duren tot de aannemer in actie kan komen, soms ook snel. Helaas is het erg lastig om daar een indicatie voor te krijgen. šŸ˜•

Ik heb helaas niet de optie om in te zien hoe lang dit gaat duren, dus mij berichten zal je niet veel opleveren ben ik bang. šŸ˜…
Het beste kun je bij KPN Netwerk terecht, zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel. Als je wilt weten hoe het ervoor staat, doe dan gerust een belletje naar hen.

Erg fijn dat je nu een noodpakket hebt ontvangen. Dan kun je tenminste internetten totdat de glasvezel er is.Ā 

Hoe hoort een klacht te kunnen oplossen zodat de klant eindelijk signaal op de lijn krijgt?

Ik heb dus al fictief een glasvezelpakket aangevraagt zonder dat hij is aangesloten ivm dat de aannemer nog steeds geen signaal hebt gestuurt naar mijn eindpunt de woning.Kpn heeft al 3 klachten gestuurt naar volkertwessels voor update maar dat geven zij niet aan de klant via de email.Kpn neemt mijn klacht niet serieus maar zegt dat ik een klacht moet indienen bij volkertwessels terwijl ik geen klant bent van hun.

En moet kpn mij van alle stappen die zij uitzetten mij op de hoogte houden want dat is wel zo netjes.

Ā 


Waarom heeft u nu een noodpakket? Heeft uwĀ vorige provider de verbinding verbroken? Heeft u geen gebruik gemaakt van de overstapservice?Ā 


Nou het punt is het volgende.

Op 4 mei kon ik op kpn site dus glasvezel bestellen.

Op 7 mei heeft kpn mijn glasvezel naar binnen getrokken en dan zou je zeggen dat ik vanaf de 8e mei verbinding zou krijgen.Maar tot op heden wordt ik niet op de hoogte gehouden wanneer volkertwessels de werkzaamheden gaat afmelden zodat kpn de volgende fase in kan gaan.Dus de fout zit bij kpn netwerk en zij zeggen wij geven alles door aan volkertwessels en die moet ons op de hoogte houden van de stand van zaken.Ik zit nu bij ziggo maar daar is het zo duur ruim 80 euro voor internet only.En de noodpakket is wel gratis tot mijn verbinding is begonnen maar dat kan 1 week zijn maar ook 1 jaar.Dus kpn maakt nu al een grote fout met geen data in huis maar wel al pakketten verkopen.En zij nemen hier geen klacht over aan maar dan dien je dus volkertwessels te benaderen


Nou het punt is het volgende.

Op 4 mei kon ik op kpn site dus glasvezel bestellen.

Op 7 mei heeft kpn mijn glasvezel naar binnen getrokken en dan zou je zeggen dat ik vanaf de 8e mei verbinding zou krijgen.

Dat neemt u aan. Maar dat is helemaal niet zeker. Kan zomaar zijn dat de wijkcentrale helemaal nog niet klaar is. Kan nog wel een half jaar duren ofzo.

Dat noodpakket word u makkelijk zat. Want volgens mij is daarvan de data steeds op en moet u steeds KPN bellen voor meer data. En ik dacht dat da alleen tijdens kantooruren kan.Ā 

Als ik bij Ziggo op de site kijk: 400 mbit internet only is 52 euro zonder welkomstkorting. Hoe komt u dan aan die 80? Een heel oud abonnement wat u nooit verlengt heeft ofzo?


Sorry maar was even foutje van mij maar heb 1200 zakelijk met tv erbij.En dan betaal je btw erbij.

En pakket verhuizen naar ziggo gewoon gaat niet omdat je weer 1 jaar vast zit.


Nou het punt is het volgende.

Op 4 mei kon ik op kpn site dus glasvezel bestellen.

Op 7 mei heeft kpn mijn glasvezel naar binnen getrokken en dan zou je zeggen dat ik vanaf de 8e mei verbinding zou krijgen.

Dat neemt u aan. Maar dat is helemaal niet zeker. Kan zomaar zijn dat de wijkcentrale helemaal nog niet klaar is. Kan nog wel een half jaar duren ofzo.

Bij deze persoon heeft het 9 maanden geduurd:

https://forum.kpn.com/internet-9/glasvezel-aangelegd-maar-volgens-website-ligt-er-alleen-koper-615060?postid=1947627#post1947627


Reageer