Bij één van mijn beste vrienden zit al maanden de glasvezel in de meterkast. Die zit er nu al een half jaar. Hij heeft daarvoor speciaal een abonnement bij de kpn genomen. Mooi toch? Er zijn al “tig” monteurs lang geweest om hem over te zetten van adsl naar glasvezel en dat is tot op heden iedere keer mislukt. Dan komt geen monteur opdagen, worden vage afspraken gemaakt en ga nog maar even zo door. Iedere keer als de vriend dan belt krijgt hij telkens weer een ander antwoord (ik noem het gewoon smoesjes) waarom hij nog steeds niet de glasvezel kan gebruiken. Ik heb nu het donkerbruin koffie vermoeden dat hij nu van het beroemde kastje naar de muur gestuurd wordt of ook wel met een kluitje het riet ingestuurd wordt.
Wat er nu in werkelijkheid aan de hand is, zeg het maar……..
Nu is “geduld” hebben een goede eigenschap maar het geduld raakt nu zo langzamerhand na een half jaar wel een beetje op. Bovendien is dit geen goede reclame om überhaupt kpn glasvezel te nemen. Wanneer mij zoiets zou overkomen een half jaar aan het lijntje gehouden te worden, kunnen ze dan bij de kpn de boom in en zeg dat abonnement dan wel op met de reden van wanprestatie. Wel incasseren en niets leveren.
Deze glasvezel soap wordt nog steeds “uitzichtloos” vervolgd…….