Skip to main content

Ik heb nog niet zo lang glasvezel. Vandaag kwam ik thuis en brandde er een rood lampje bij Alarm op het glasvezel kastje.

Volgens de app was er geen storing. Volgens de klantenservice wel. Het is nu alweer uren verder. Wanneer is die storing opgelost? En als ie opgelost is, wat moet ik dan “in huis” doen? Modem resetten?

hoe kan het dat zo’n storing zo lang duurt? Met “gewoon” internet heb ik dit nooit meegemaakt. Ik weet er niet zoveel van.

 

Wat vervelend dat er een storing is.

Wat staat hier omtrent de status: http://kpn.com/storing .


Hier staat nog steeds geen storing. Aan de telefoon vertelden ze me dat ze vanmiddag wel veel meldingen uit Arnhem en ook Tilburg hadden gehad. 
 


Hier staat nog steeds geen storing. Aan de telefoon vertelden ze me dat ze vanmiddag wel veel meldingen uit Arnhem en ook Tilburg hadden gehad. 
 

Welkom op het forum van KPN @Aandemaan 

Ik woon zelf ook in Arnhem, maar heb deze gehele vrijdag (13 oktober 2023) tot op heden geen last van storingen gehad, bij mij werkt alles prima en zonder problemen (internet, televisie en vast bellen).
Dit geldt ook voor mijn directe buren, die ook internet en televisie van KPN hebben.

Ik woon zelf in Presikhaaf, maar weet natuurlijk niet in welke Arnhemse wijk jij woonachtig bent.
De storing kan heel lokaal zijn, zoals in bepaalde straten of specifieke woonwijk waar jij woont.
Dan is het niet altijd direct zichtbaar op de KPN storingspagina, of deze wordt pas later bijgewerkt.

Je kunt bij storingen 24 uur per dag en 7 dagen per week bellen met KPN Klantenservice, via 0800-0402 (dus ook nu!), spreek dan nadat de voice respond stem je vraagt waarom je belt het volgende in:” ik heb een storing of alleen het woord storing” en je wordt doorverbonden met de technische afdeling van KPN.
Hou wel rekening met een mogelijke wachtrij.
Zei kunnen dan gelijk zien en zeggen wat er eventueel aan de hand is, en hoe lang het kan (bij benadering) gaan duren.

Maar in Presikhaaf werkt alles goed en prima.
Laat even aan ons weten, hoe het is afgelopen!


Dankjewel! Ik ga morgenvroeg weer even bellen. Ik dacht ook om te proberen alle stekkers er even uit te halen en dan weer terug te stoppen.

misschien klikt dan alles weer op zijn plek. Fijn om te horen dat het goed gaat in Prikko!


Je kan evt ook proberen de online Servicetool te draaien. Je zal bijna zeker een monteur moeten krijgen om het ‘glasvezelkastje’ /NT te vervangen. Veel klanten in Arnhem en Tilburg hebben/hadden last van deze storing. 

 

Servicetool geen diensten (kpn.com)

 


Klopt helemaal. Ik krijg maandag een monteur!

Hopelijk is het dan weer in orde. 


Hoi @Aandemaan . Hoe is dit afgelopen? Heb je alweer diensten?


Hoi @Aandemaan 

Ik sluit mij bij @Erwin_ aan, aangezien ik ook benieuwd ben of alles het weer doet.

Trouwens in Presikhaaf (Prikko) is ook naderhand geen storing geweest.
Dus de storing was niet overal in Arnhem merkbaar, maar in bepaalde wijken.


Ja, ik heb weer internet! Maandag een monteur geweest. Is een uur bezig geweest. Twee keer terug naar de centrale. Zag er eerst niet goed uit, maar is uiteindelijk toch gelukt. Heel fijn dat de monteur het niet heeft opgegeven. 
Heel veel dank voor jullie info en meeleven.


Ja, ik heb weer internet! Maandag een monteur geweest. Is een uur bezig geweest. Twee keer terug naar de centrale. Zag er eerst niet goed uit, maar is uiteindelijk toch gelukt. Heel fijn dat de monteur het niet heeft opgegeven. 
Heel veel dank voor jullie info en meeleven.

 

Super fijn dat het internet weer bij je werkt @Aandemaan !
Zo te lezen moest de monteur wel het nodige doen, om de glasvezelverbinding te herstellen.
Ook fijn dat je een goede monteur op visite kreeg, die het niet gauw opgaf.

Ik heb je graag geholpen stadsgenoot!