Skip to main content

Sinds 2 weken over naar glasvezel. Sindsdien alleen maar aan het bellen met kpn, het resultaat is dat ik 11-nov weer terug ga naar koper. 
Ik heb alleen nog maar WiFi op de benedenverdieping  en mijn tv boven is niet meer aangesloten. De monteur heeft namelijk het modem van de eerste verdieping in de meterkast beneden opgehangen, kon niet anders. Mijn leidingen zijn te dun om naast Electra ook nog een kabel te trekken dus gratis versterkers kunnen niet geplaatst worden. Ik kon wel €200 betalen voor superwifi maar ik heb niet actief gevraagd om glasvezel dus dit was ik zeker niet van plan. Wat kan ik nog doen om tot 11 nov niet zonder tv en WiFi boven te zitten ? Waar kan ik mijn abbobonents geld terugclaimen ? 

Beste @Jiml, welkom! Ik begrijp goed dat, nu je modem in de meterkast staat, je geen goede verbinding meer hebt in huis? Dat is wel erg vervelend.. Als ik je uitleg zo lees, kan ik me inderdaad voorstellen dat je teruggaat naar koper. Waar zit jouw IS/RA punt dan? En heb je niet de mogelijkheid om eens te testen of de Experia Box gewoon op de eerste verdieping kan staan?


Na letterlijk 4 uur aan de lijn gehangen te hebben met KPN is het opgelost met super WiFi voor €99 en daarnaast €99 korting wegens gebrekkig internet.  Ik ben Meerdere keren opgehangen en niet teruggebeld in traject, ik ben daarbij altijd rustig en netjes gebleven.  Terug naar koper mocht uiteindelijk niet. Maar na deze misselijke service heb ik Ziggo besteld met gratis superwifi punten en mijn KPN super WiFi staat voor €130 op marktplaats. Jörg en z’n vriendjes zakken er maar in. 


Ja... je moet gewoon zelf een kabel naar boven leggen. Dat moet gewoon. Je maakt het jezelf enorm moeilijk zo. Die telefoonkabel ligt ook naar boven. Die kabel van Ziggo ligt ook naar boven. Of moet nog naar boven. Wat is het probleem dan om die UTP kabel naar boven te leggen?

Dan kun je gewoon de Experiabox boven plaatsen. En die SuperWiFi is überhaupt als helemaal geen goede oplossing om internet en tv boven te krijgen. Dat is gewoon flut. Dat gaat sowieso helemaal niets worden.


Jammer om dit te lezen, @Jiml :-(. Bedankt voor je terugkoppeling!