Skip to main content

Hallo allemaal. Ik heb nu sinds een half jaartje glasvezel van KPN, na heel veel gedoe met de installatie van het boxje dan toch eindelijk internet.

 

Nu heb ik sinds een week of 2 het probleem dat mijn Wifi om de 10 minuten toch dik 3 minuten weg valt, de boel al geprobeerd te herstarten etc.

 

iemand nog tips? Of is dit iets wat alleen door een monteur verholpen kan worden?

Hi @Bvboom en welkom op het forum! 

Niet de bedoeling dat de wifi wegvalt dus goed dat je hier een topic voor aanmaakt. 
Het valt op alle apparaten in huis weg? Hoe gaat het met de bekabelde verbinding als de wifi wegvalt? 

Mocht de bekabelde verbinding wel blijven werken, doorloop dan de Wifi Manager. Die neemt je wifi verbinding door en past de instellingen aan. 
Mocht de bekabelde verbinding ook wegvallen, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven? Dan kan ik je verbinding doormeten. 

Bellen met ons via 0800-0402 kan in dat laatste geval dan ook. Als je inspreekt dat je een storing hebt krijg je vanzelf iemand aan de lijn!