Skip to main content

KPN heeft zelfs in Krimpen aan den IJssel reclame voor hun glasvezelproducten in de Abri's van bushaltes, terwijl bijna nergens in Krimpen glasvezel ligt van KPN. Bij postcode check zie ik ook geen voornemens, dus hoe grappig wil je het hebben? 🙂

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt
 

KPN heeft zelfs in Krimpen aan den IJssel reclame voor hun glasvezelproducten in de Abri's van bushaltes, terwijl bijna nergens in Krimpen glasvezel ligt van KPN. Bij postcode check zie ik ook geen voornemens, dus hoe grappig wil je het hebben? 🙂

Haalbaarheidsonderzoek? Meer kan ik er helaas niet van maken. 

👆🏻


KPN heeft zelfs in Krimpen aan den IJssel reclame voor hun glasvezelproducten in de Abri's van bushaltes, terwijl bijna nergens in Krimpen glasvezel ligt van KPN. Bij postcode check zie ik ook geen voornemens, dus hoe grappig wil je het hebben? 🙂

Terugkomend hierop, zou ik mogen weten waar dit precies is? Een postcode is al voldoende. 

Het zou gek zijn als wij ergens reclame maken terwijl we daar niet kunnen leveren. 

Ik hoor graag van je. 


2926PA


Bron 

 

En hier vind ik enkel Capelle a/d ijssel en Nieuwerkerk a/d Ijssel.


Zoals je ziet in Krimpen, praktisch nergens, dus die reclame op de Abri's is een giller😄


Die reclame zal in de hele gemeente Krimpenerwaard hangen. Maar bijzonder is het zeker.


Ik heb antwoord van KPN op het haalbaarheidsonderzoek.

 


Dan zal de rest van krimpen a/d IJssel nog even moeten wachten zoals meerdere plaatsen.


Komt het wel, denk je? 
Ook in de planning ven Glaspoort komt onze gemeente niet voor.


Komt het wel, denk je? 
Ook in de planning ven Glaspoort komt onze gemeente niet voor.

Geen idee er zijn wel meer plaatsen die nog niet op de planning overzichten staan.

Terzijde de gemeente is Krimpenerwaard delen hiervan staan wel op de planning zie mijn eerdere bericht.


De gemeente Krimpenerwaard is een andere gemeente. Snappen waarom dit verschil er is doe ik niet, want zowel in Krimpen aan den IJssel als Krimpenerwaard ligt al glasvezel van Deltafiber


Ik zie het al in ben in de war met het gebied  Krimpenerwaard. Dat is natuurlijk iets anders dan de nieuwe fusie gemeente. 

 

Verder ligt de bal bij de netwerkbeheerder. In mijn regio heeft KPN diverse kleinere dorpen ook nog niet verglaasd behalve nieuwbouw wijken. Deltafiber heeft daar ook een vezel netwerk liggen. Die hebben onze stad overgeslagen. Waar sinds ongeveer 2016 al glas ligt.


Het schiet maar niet op met glasvezel van KPN. 
Ik ga echt geen KPN vast internet nemen op een antieke koperlijn.

 


tja je moet het doen met de keuze die je hebt


Dat is waar, maar het is wel wrang dat je doodgegooid wordt met KPN glasvezel en je het niet kan krijgen. 


Dat is waar, maar het is wel wrang dat je doodgegooid wordt met KPN glasvezel en je het niet kan krijgen. 

ach ken mensen die moesten 2 jaar wachten