Skip to main content

Goedendag,

na een verhuizing zou ik per 24 juni op mijn nieuwe adres over gaan op glasvezelverbinding, gezien er in deze woning geen coax of koper verbinding is. 
 

echter zijn we nu al even onderweg en 5 monteurs veder en staat de verbinding nog altijd op delay. 
de monteurs van kpn netwerk zeggen er niks aan te kunnen doen, en dit door de aannemer moet worden opgepakt, de ene na de andere ticket wordt aangemaakt maar tot op heden is er nog geen verbinding! 
 

ik betaal gewoon de hoofdprijs voor het volledige pakket maar kan hier geen gebruik van maken. 
alle bedrijven wijzen naar elkaar, telecom naar het netwerk en het netwerk weer naar de aannemer. 
 

niemand kan vertellen waarom het niet werkt of kan uitzicht geven op wanneer het wel werkt. 
je wordt van kastje naar de muur gestuurd en totaal niet gecompenseerd! 
 

kan iemand mij vertellen hoelang dit gezeur nog gaat duren en wanneer ik eindelijk eens gebruik kan maken van tv en internet? 
 

 

Hoi @Sam19922 . Dat kan ik helaas niet.

Ik zit alleen wel even met dat je wel doorbetaald? Hoe zit dat precies? Ga je van koper naar glas? Of is dit een nieuwe aansluiting waarvan de facturatie al is gaan lopen?


Dit betreft een koper aansluiting vanuit mijn oude woning naar glasvezel in de nieuwe woning( in de nieuwe woning is geen coax of koper aansluit) 


Even vragen naar het noodpakket. Heb je wellicht wat aan.


@Sam19922 Ik ken de details niet maar als de situatie zo is dat je verhuisd bent, en op het nieuwe adres kunnen we  nog niet leveren dan zal de onnodige abo kosten vergoed krijgen.  Voor de zekerheid zou ik dit wel bevestigd willen hebben door de klantenservice, als ik jou was. 

En zij kunnen ook proberen om je een noodpakket te sturen.  (die is kostenloos) 


Reageer