Om 17:30 is mijn glasvezel weer uitgevallen. Lampje van Glas brandt weer niet meer op de glasvezelkastje. Ik heb de glasvezelkastje stekker eraf gehaald en na 2 minuten weer op gedaan. Evenzo erna de stekker van mijn Fritz 7590 modem eraf gehaald en na 2 minuten weer erop gedaan. Glas lampje bleef uit.
Ik ben wederom weer terug op mijn ADSL verbinding overgestapt, die ik nu nog heb anders heb ik dus helemaal geen internet meer. Kom op wat is er aan de hand? Sinds gisteren geactiveerd en steeds plotseling geen glasvezel meer. Staat de IP-lease op expiratie of zo??
Gisteravond was er al uitval en vanochtend was internet weer actief rond 10:00 na een belletje met 0800-0402. Nu 's middags opnieuw geen internet meer (zie log hieronder). Het kan toch niet zo zijn dat ik elke dag 0800-0402 moet bellen en de KPN Box 12 moet aansluiten voordat ik weer glasvezel heb. Ik durf mijn ADSL op deze manier niet meer op te zeggen.

AVM uitleg: https://en.avm.de/service/knowledge-base/dok/FRITZ-Box-7590/675_Internet-connection-is-cleared-briefly/