Skip to main content

Op 13 December is mijn Glasvezel verbinding opgeleverd (sms ontvangen enzo) en alles werkt eigenlijk zonder problemen.  dus net 1 week gewerkt

vandaag rong 12:30 is de verbinding weggevallen. en eigenlijk helpt niks meer.

ik heb gelijk mijn eigen router (opnsense) gewerkt en dat werkte zonder problemen. Tuurlijk alles terug gezet bij dit problemen, maar ook de kpn 12 modem heeft hetzelfde probleem. kabels en zo gewisseld. media converter (NT) kastje herstart, reset ect gedaan.  maar steeds de zelfde problemen. 

ook al gebeld met de storing dienst, ook niet geholpen.  krijg een nieuwe modem opgestuurd maar naar mij inzicht is dit het probleem niet. 

ik denk dat een in de wijkkast iemand iets verkeerd heeft gedaan of een probleem met de glas vezel. 

iemand nog tips? 

NT brand het power ledje en connection ledje blijft knipperen.

ook heb ik nog geen bericht gehad van de verzending van de nieuwe modem.

Ik heb eigenlijk nooit storing maar bij KPN spant met zijn super stabiel internet wel de kroon. en dan praat ik over +20 jaar aan internet verbinding.  ook niet de eerste keer dat ik bij KPN zit maar merk wel dat KPN altijd wel moeite heeft met administrative dingen dat in het verleden ook al een aantal keren miss is gegaan.

 

 

 

Tuurlijk Modem was niet verstuurd.  nog een dag vertraging. blijkbaar het afhaalpunt heeft een probleem. Kan wat verbetert worden in de opvolging van dit systeem.  Als een pakket niet verstuurd wordt dat daar iemand actie op moet nemen. blijkbaar een piep en kraak systeem , klant moet zelf maar achteraan. niet echt klant vriendelijk.


Hoi @mseric . Dat klinkt allemaal niet fraai.  Als ik lees dat jouw eigen modem en de box12 niet willen verbinden vind ik een nieuw modem een aparte keuze. Maar goed, daar ben ik niet bij geweest.

Wanneer kun je de nieuwe router ophalen? 


Als het ledje connection blijft knipperen kan je vele modems plaatsen maar dat heeft geen zin. De XGSpon moet nog geactiveerd worden of een probleem in het infra netwerk bij KPN


Verbinden is al opgeleverd op 13 Dec . Ik heb mail en sms bevestig daarvan.  Ook heeft het gewerkt een week lang. Als hier gezegd wordt dat de conection led blijft knipperen de lijn niet werkt waarom weten ze dat dan niet bij de technische helpdesk?    

Weer procedure en systemen waar je niks aan hebt, alleen extra werk voor kpn.en gefrustreerde klanten.  


Als connection knippert dan is er een koppeling met de dslam.. jouw lijn is eerder opgeleverd maar de ONT in uw woning lijkt nog niet aangemeld.. kan je mij de postcode en huisnummer en ook de serienummer die op de ont staat naar mij prive sturen.. dan activeer ik hem op afstand.. kunnen we iig dat uitsluiten


@ Hofmaa503,

PM is gestuurd. en ik denk ook wel dat daar het probleem zit.

ook gebeld met de KPN helpdesk, maar daar kunnen ze dat niet of wil omdat ze aan een scenario vast zitten.  nu is er dus een monteur geboekt voor aanstaande woensdag.