Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel wijkcentrale maakt herrie

  • September 2, 2020
  • 12 reacties
  • 551 keer bekeken

In Eindhoven in het park aan de Waterakker staat een station voor doorgave? glasvezel , hierin bevind zich een koeling die vooral s' nachts  goed hoorbaar  lawaai maakt, kunt U hier iets aan veranderen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Bedankt! Ik zal het doorgeven!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

  • September 2, 2020

Hallo @benp , je bent hier bij KPN, de provider, je kunt het het beste melden bij KPNNetwerk die verantwoordelijk is voor de infrastructuur, zie onderstaande link:

https://www.kpnnetwerk.nl/


Forum|alt.badge.img+3
  • Wijsgeer
  • September 2, 2020

De airco's in wijkcentrales (Area / City PoP's) maken wel geluid, maar niet zo luid als bijvoorbeeld transformatorhuisjes doen. Weet je wel zeker dat het om een glasvezel-wijkcentrale (PoP) gaat?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 2, 2020

Zeker een wijkcentrale, geluid ook geconstateerd door medewerkster van glasvezel leverancier.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @benp, welkom op het forum! Ervaar je deze problemen nog steeds?
Ik kijk graag met je mee, zou je een foto van de centrale kunnen maken en misschien kunnen toelichten waar deze precies staat?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb niets meer van je gehoord @benp, ervaar je nog steeds overlast van de centrale?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 13, 2020

Thomas nu pas in de gelegenheid om te antwoorden, we ervaren nog steeds overlast van de centrale het geluid is vooral laat in de avond en s'nachts duidelijk aanwezig, hopelijk is er op korte termijn iets aan te doen.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@benp 

Ik kijk graag met je mee, zou je een foto van de centrale kunnen maken en misschien kunnen toelichten waar deze precies staat?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 15, 2020

Beste Thomas, op één of andere manier krijg ik de foto van de centrale niet doorgestuurd ,maar de locatie kun je via google opzoeken op  Waterakker in Eindhoven ( het betreft hier het parkje ).


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@benp  bedoel je dit kastje? Met google maps kom ik niet dieper het parkje in.
Afbeeldingen kun je knippen en plakken om ze hier te plaatsen :)
 

Grijs kastje

Edit: vanaf de andere kant zie ik deze, kan dit hem zijn?
 

Geel huisje

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 15, 2020

Thomas het is het gele huisje.


Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • September 15, 2020

@Thomas Dit is de EHV-VHW, makkelijker bij het doorgeven.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 16, 2020

Bedankt! Ik zal het doorgeven!