Skip to main content

In Eindhoven in het park aan de Waterakker staat een station voor doorgave? glasvezel , hierin bevind zich een koeling die vooral s' nachts  goed hoorbaar  lawaai maakt, kunt U hier iets aan veranderen?

Hallo @benp , je bent hier bij KPN, de provider, je kunt het het beste melden bij KPNNetwerk die verantwoordelijk is voor de infrastructuur, zie onderstaande link:

https://www.kpnnetwerk.nl/


De airco's in wijkcentrales (Area / City PoP's) maken wel geluid, maar niet zo luid als bijvoorbeeld transformatorhuisjes doen. Weet je wel zeker dat het om een glasvezel-wijkcentrale (PoP) gaat?


Zeker een wijkcentrale, geluid ook geconstateerd door medewerkster van glasvezel leverancier.


Hoi @benp, welkom op het forum! Ervaar je deze problemen nog steeds?
Ik kijk graag met je mee, zou je een foto van de centrale kunnen maken en misschien kunnen toelichten waar deze precies staat?


Ik heb niets meer van je gehoord @benp, ervaar je nog steeds overlast van de centrale?


Thomas nu pas in de gelegenheid om te antwoorden, we ervaren nog steeds overlast van de centrale het geluid is vooral laat in de avond en s'nachts duidelijk aanwezig, hopelijk is er op korte termijn iets aan te doen.


@benp 

Ik kijk graag met je mee, zou je een foto van de centrale kunnen maken en misschien kunnen toelichten waar deze precies staat?


Beste Thomas, op één of andere manier krijg ik de foto van de centrale niet doorgestuurd ,maar de locatie kun je via google opzoeken op  Waterakker in Eindhoven ( het betreft hier het parkje ).


@benp  bedoel je dit kastje? Met google maps kom ik niet dieper het parkje in.
Afbeeldingen kun je knippen en plakken om ze hier te plaatsen :)
 

Grijs kastje

Edit: vanaf de andere kant zie ik deze, kan dit hem zijn?
 

Geel huisje

 


Thomas het is het gele huisje.


@Thomas Dit is de EHV-VHW, makkelijker bij het doorgeven.


Bedankt! Ik zal het doorgeven!