Skip to main content

In mijn dorp wordt binnenkort naar alle waarschijnlijkheid glasvezel aangelegd. KPN staat niet in het rijtje van de te kiezen providers. Hoe kan ik zonder meerkosten bij kpn blijven en toch glasvezel in huis krijgen?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangepast i.v.m. volledigheid

Hallo j.l.g.,

 

Welkom op het KPN forum!

 

Uit eigen ervaring (helaas) heb ik overmoeten stappen naar een andere provider omdat KPN geen overeenkomst had met het bedrijf wat de glasvezel aan het leggen was. 

Dat was destijds, ik heb de laatste tijd er niet meer opgelet dus het kan zo maar zijn dat er tegenwoordig iets te regelen valt / het anders werkt. Wie weet koopt KPN rechten en kunt U gewoon bij KPN blijven(?)

 

Hopelijk is dat voor mij ook het geval voor het contract afloopt bij die van mij.


In mijn dorp wordt binnenkort naar alle waarschijnlijkheid glasvezel aangelegd. KPN staat niet in het rijtje van de te kiezen providers. Hoe kan ik zonder meerkosten bij kpn blijven en toch glasvezel in huis krijgen?

Niet. Kan niet. Hier word ook glasvezel aangelegd. Ook geen KPN. Dat word Solcon. Maar goed, is dat erg? De wereld stopt niet met draaien ofzo hoor als je overstapt naar een andere provider :blush:


Er zijn inmiddels meerdere glasvezel projecten waar KPN wel beschikbaar is (buiten die van KPN Netwerk uiteraard).

Als KPN niet in dat rijtje van @j.l.g. staat dan zal het helaas niet mogelijk zijn via glasvezel.

 

Hier de netwerken waar KPN op kan leveren:

https://www.kpn.com/internet/glasvezel/lokale-glasvezelaanbieder.htm