Skip to main content

Op 14 februari glasvezel abonnement bij kpn besteld. Alles daarvoor in mijn bezit. Op 19 maart zou alles door een monteur worden geinstalleerd. 2 dagen daarvoor werd alles afgezegd omdat alles nog moest worden aangelegd door Netbeheer. Er is mij nooit verteld dat ik zelf verder stappen moest ondernemen. Nu 6 weken later zegt netbeheer dat er nog een dossier moet worden aangemaakt. Dat is inmiddels gedaan. Maar krijg maar geen uitsluitsel wanneer het nu allemaal geaktiveerd kan worden. KPN wijst naar Netbeheer, maar waarom zorgt KPN niet dat zij alles voor de klant regelen.

Nu begrijp ik van andere bewoners dat Ziggo wel alle aansluiting in orde heeft gemaakt. Als KPN dit niet regelt op korte termijn, dan zal iedereen naar Ziggo gaan.

Hallo @wilna spaaij  bij KPN Netwerk kun je per telefoon, e-mail of whats-app informeren naar de status van het 'glas’, zie onderstaande link:

https://www.kpnnetwerk.nl/

Zij zijn er verantwoordelijk voor dat er een glasvezelaansluiting in je huis zit, je provider, KPN in dit geval zorgt voor de werkelijke activering van de verbinding d.m.v. het aansluiten van een glasvezelmodem en de levering van en eventueel installatie van de bijgaande router enz.

 


Dank je voor je reactie, maar kpnnetwerk geeft geen uitsluitsel hoelang het kan gaan duren.

Heb daar in email en chats alom gevraagd.

Begrijp deze werkwijze totaal niet.

Heb van kpn digitenne gekregen maar dat is zo beperkt.

Als ziggo van de week in het hele gebouw hier werkt. Dan stap ik ook over.


Hoi WIlma, welkom op het forum! Helaas kan ik je alleen niets anders vertellen dan wat Jan al deed. Wij, KPN de provider van diensten, en KPN NetwerkNL zijn aparte bedrijven. Ondanks dat er bij allebei KPN staat. Dat wil zeggen dat wij hier helaas geen invloed op kunnen uitoefenen. Het is afwachten tot wij vanuit KPN NetwerkNL bericht krijgen dat aansluiting klaar is. Dan kunnen wij aan de slag om te zorgen dat je daadwerkelijk signaal krijgt. In de tussentijd kan ik je alleen maar terug verwijzen naar KPN NetwerkNL.Â