Skip to main content

Ik heb 17 oktober een glasvezelaansluiting gekregen. Daarna is er niets gebeurd. Ik heb op internet gezien dat er een Fiber Optic Box en een Modem moet komen.  Wanneer krijg ik die ?

Ik reageer niet op mijn eigen bericht


Hallo @farbak , heb je al op kpnnetwerk.nl je postcode ingevoerd? Wat is daar de status?


Goed nieuws! We sluiten je buurt aan op glasvezel

Ik schreef al dat ik 17 Oktober een glasvezelaansluiting had. Mijn vraag is niet beantwoord.


Goed nieuws! We sluiten je buurt aan op glasvezel

Ik schreef al dat ik 17 Oktober een glasvezelaansluiting had. Mijn vraag is niet beantwoord.

Maar heb je al een KPN abonnement en aangegeven dat je over wilt gaan op glasvezel?

Als je niet gehoor of spraak gehandicapt bent, bel dan even met het gratis nummer 0800-0402 (en laat je niet afschepen dat een ander loket van KPN het doet).


Ik heb al een glasvezelaansluiting zoals ik al diverse keren heb aangegeven  en heb daar al een voorlopig abonnement voor, Treed in werking wanneer ik het kan gebruiken. Is nu dus niet zo.


Hoi @farbak en welkom hier op ons forum :)

Heb je al een abonnement bij KPN? En heb je ook aangevraagd om deze om te zetten naar glasvezel? Als je je forumprofiel in kunt vullen (en een seintje wil geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik eens met je meekijken, wellicht dat dit voor meer duidelijkheid zorgt!


Kun je niet lezen ? Ik kan het forumprofiel niet volledig invullen zonder klantennummer.


Als ik het goed begrijp @farbak ben je nu dus geen klant bij KPN, aangezien je geen klantnummer hebt.

Toch zeg je dat je een voorlopig abonnement hebt. Is daar geen klantnummer aan verbonden? Hoe weet je dat je een “voorlopig” abonnement hebt? Als je wel een klantnummer hebt, kan je op je profiel hier op het forum de rest van de gegevens invullen, zodat een KPN medewerker inzage heeft.

Verder is het wel handig als je je verhaal zo volledig mogelijk doet en niet iedereen die je probeert te helpen te vragen of ze niet kunnen lezen. De meesten doen het hier vrijwillig.


Kun je niet lezen ? Ik kan het forumprofiel niet volledig invullen zonder klantennummer.

Uiteraard kan ik lezen @farbak maar het wordt me alleen niet duidelijk hoe de vork in de steel zit. Daarom de vraag om je forumprofiel in te vullen zodat ik even met je mee kan kijken. Ik begrijp dat je geen klantnummer hebt maar je kunt in dat geval je postcode & huisnummer daar invullen. Maar laten we het wel gewoon netjes houden, we proberen je tenslotte verder te helpen.  


Hoi @farbak , je laatste bericht heb ik verwijderd omdat je mailadres hier werd vermeld. Het is een openbaar forum dus iedereen kan dat lezen. Misschien kun je beter even bellen met onze klantenservice. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken).