Skip to main content

Beste, sinds februari 2023 is er een aansluitpunt geïnstalleerd voor de glasvezel in mijn woning. Het blijkt dat dit nog niet gereed is gemeld. Is het mogelijk hier actie op te ondernemen zodat ik een abonnement kan aanvragen? Zie eveneens 

Dat is een bewoner in ons flatgebouw die hetzelfde probleem heeft(en bij hem inmiddels opgelost)

Van Volker Wessels komen ze donderdag langs, maar bij een andere bewoner zijn ze niet geweest.

Volker Wessels niet geweest donderdag. Wellicht kan iemand mij hier verder helpen. Alvast dank.


Hi @Reitsiemann en welkom op het forum! 

Wat zuur dat Volker Wessels niet langs is geweest. 😕
Zou je je forumprofiel aan willen vullen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? 

Dan ga ik kijken of ik het op dezelfde manier door kan zetten als Erik heeft gedaan in het topic dat je noemde. 🙂
In de tussentijd kun je ook contact met KPN Netwerk opnemen, wellicht dat zij ook het één en ander al uit kunnen zetten!


Hallo @Sanne_M,  het profiel heb ik aangevuld. Als er nog gegevens nodig zijn dan hoor ik dat graag. 

 

KPN Netwerk heb ik al vele malen contact mee gehad, helaas zonder resultaat. 

 

Een kleine aanvulling nog op het bericht, ik heb in tegenstelling tot degene waarbij  Erik heeft geholpen geen pre order staan voor glasvezel(als ik dat goed zeg). Hij(de bewoner van het topic waar ik naar verwijs) had volgens mij geen KPN telefonie of iets dergelijk toen bij hem de glasvezel werd aangelegd.

 

Alvast dank voor je hulp in deze!


Bedankt @Reitsiemann

Ik zie inderdaad dat de status op jouw adres ook staat op dat de glasvezel nog naar binnen gebracht moet worden. 
Dat klopt dus niet, dus ik trek ook een collega aan de mouw. 

Zodra ik meer weet laat ik het weten!


Ben ik weer @Reitsiemann! Ik heb het aan mijn collega gevraagd en die heeft het aan de projectleider doorgegeven. 

Nu zou het balletje dus weer verder moeten rollen. Ik heb geen termijn doorgekregen, dus wacht het uiterlijk 2 weken af. Hopelijk is er dan nieuws!

Zo niet, laat het hier gerust weten. 🙂


Hoi @Sanne_M heel erg bedankt alvast, ik laat weten mocht ik iets hebben gehoord erover!


Hoi @Sanne_M  Op zowel Glasvezel internet & abonnement | KPN en www.kpnnetwerk.nl is nu de melding dat ik glasvezel kan aanvragen, het is blijkbaar gelukt! Dank je wel!


Fijn @Reitsiemann! Ik had ook bericht van mijn collega gekregen dat het nu goed moet staan, dus super dat dit klopt. 😄

Bedankt voor het terugkoppelen! 


En nog meer goed nieuws: Mede door dit voorbeeld is de aannemer er verder in gedoken en hebben ze nog veel meer aansluitingen gevonden die nog niet waren opgeleverd. Ze zijn nu druk aan het nameten om alsnog op te leveren zodat iedereen glasvezel kan bestellen!


Dat is heel mooi, ik zie bijvoorbeeld bij mijn buurvrouw van huisnummer 98 dat daar nog geen glasvezel beschikbaar is, wellicht door deze actie kan ze dat binnenkort wel regelen?


Ik hoop het wel! Dat zou morgen eventueel ook kunnen zijn. Er gaat sowieso een dag overheen voordat dat zichtbaar is op www.kpn.com.


mb@Sanne_M  Bij deze, sinds gisteren zondag 22 oktober heb ik een werkende glasvezelaansluiting. Hele mooie snelheid daarop te halen. Snelheid 940,5mbps down, tegen 510,4 up(ligt niet gelijk maar is supersnel al). Nu is nog wel de vraag, mijn ouders wonen iets verder in de stad. Maar de snelheid daar met een ping test is maar 140 down en 120 up. Dit terwijl ze wel een 1gb abonnement hebben. Waar zou dat aan kunnen liggen?


Ik vind die a-symmerische snelheden merkwaardig.


 


Ik geloof je wel, maar ik meer iets verwacht in de trant van 940.5 versus 937.8


Ja dat zou ik ook verwachten inderdaad. Ben wel benieuwd waarom de snelheid bij mijn ouders zoveel lager ligt. Verkeerde bekabeling in huis wellicht? Ze hebben ook het internet via de stopcontacten. Wellicht maakt dat nog verschil.


Internet via stopcontacten ken ik technisch niet, maar het zou zomaar kunnen dat dit de oorzaak is.


Geachte, dit topic graag sluiten. Voor het andere adres wordt rechtstreeks met de kpn contact opgenomen. Dank zover voor alle adviezen/hulp!


Reageer