Skip to main content
Vraag

Glasvezelaansluiting word maar niet opgeleverd

• December 19, 2024
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

9 maanden geleden werd mijn bestelling geannuleerd (

, omdat het te lang duurde voordat mijn woning werd aangesloten, De boel werd verschoven naar dec 2024/jan 2025. Ik denk ga maar weer eens kijken omdat het heel erg stil blijft aan de kant van de KPN. Bekijk de link in de bevestigingsmail van de nieuwe bestelling, en ik krijg al maanden dit:

Vervolgens staat de status nog steeds op

Dus ik denk , probeer weer een bestelling te plaatsen, en dan zie ik dit:

Ik kan nu alleen maar zeggen what the f….. De huidige lopende bestelling zal nu ook waarschijnlijk weer geannuleerd worden omdat het te lang duurt. Ik probeer nu al bijna 2 jaar glasvezel te krijgen. De communicatie vanuit KPN is er gewoonweg niet. Was toen ook al met de annulering, de mail e.d. daarover deed voorkomen alsof ik het geannuleerd had, terwijl het systeem dat zelf gedaan had.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 23, 2024

Goedemiddag ​@Stimpy68 en bedankt voor jouw bericht!

Dat duurt inderdaad lang en kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten, logisch. Ik ben ook meteen gaan kijken en krijg dan hetzelfde te zien als jou, dat je woning tussen juni en juli 2025 zal worden aangesloten op glasvezel. Ik heb verder geen zicht op deze planning omdat KPN Netwerk hier verantwoordelijk voor is. Voor verdere of aanvullende vragen wil ik je vragen om hier contact over op te nemen met KPN Netwerk. Wat betreft je bestelling van 2 augustus, deze staat nog gewoon in het systeem!Â