Skip to main content

Sinds 17 september ben ik bezig mijn glasvezelaansluiting te verkrijgen. Op deze datum heb ik mijn glasvezelaansluiting aangevraagd via de website van KPN. De glasvezel ligt nog niet in huis, maar wel voor de deur. Dat er vertraging op zou treden was te verwachten, maar een complete stilstand van mijn aanvraag lag niet in de verwachting.

Sindsdien wordt ik als klant ‘gepingpongt’ tussen KPN, KPN Netwerk, Glaspoort en VolkerWessels.
Nettoresultaat is dat iedereen naar elkaar wijst, en mijn bestelling stilstaat. De glasvezel, inclusief BOP, ligt voor mijn huis in de grond, alleen de glasvezel moet naar binnen, that's all. Buren zijn al aangesloten.

Aan welke bel kan ik nog trekken, op welke knop kan ik nog drukken, om de boel vlot te trekken?

Bestelnummer ***

 

Admin: bestelnummer verborgen
 

Hallo @MartinRus ,

De bal ligt nu bij KPN Netwerk. Dus daar maar weer heen bellen. 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/


@Noordzee dank voor je reactie.

Wettelijk gezien ben ik klant van KPN, niet van KPN Netwerk, of welke aannemer dan ook.

KPN dient haar processen zo in te richten dat ze mij binnen een redelijke termijn van een fatsoenlijk antwoord kunnen voorzien van de status van mijn bestelling. Maar dat laat lang op zicht wachten terwijl de oplossing zo simpel is.

Inmiddels dat ga ik geen contact meer opnemen met anderen dan louter KPN, ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee.

Martin


Inmiddels is de glasvezelaansluiting door KPN werkend opgeleverd op maandag 18 december.
Met speciale dank aan de monteur Luciën, een voorbeeld voor vele monteurs.

Martin