Skip to main content

Woensdag 13 september melding van KPN dat er ‘storing’ is; dit zou maandag 18 september 18:00 pas opgelost zijn. Ik ben gelukkig weinig thuis, dus wacht rustig af.

 

Maandagavond; berichtje van KPN dat storing is opgelost. Helaas nog steeds geen internet! In de buurtapp gevraagd of iemand dezelfde problemen ervaart; ja want blijkbaar is er glasvezelbreuk en komt er morgen iemand langs om het te maken?! Helemaal geen communicatie vanuit KPN Netwerk hierover!!

 

Volgens buurman komen ze alleen bij hem langs om het te maken. Ik bel de volgende dag (vandaag) meteen om 8 uur met de KPN Netwerkbeheerder. Na 1,5 uur in de wacht te staan als ‘eerstwachtende’ wordt de verbinding verbroken. Ik bel terug en ben wachter nummer 3 en er wordt gezegd dat de wachttijd 4 minuten is maar sta er alweer 10.

 

Hoe kom ik in contact met deze afdeling zodat ook mijn internet wordt gemaakt? Ik ben door mijn mobiele internet heen en eerstvolgende stap gaat zijn om de kosten voor extra internetbundels te declareren aan KPN...

Hoi @JNdeWilg . Welkom op het forum.

Dit is waarschijnlijk mosterd na de maaltijd maar ik vraag het toch nog even voor de zekerheid: Is de storing ondertussen opgelost?

 


Glasvezelbreuk op meerdere plekken kpnnetwerken moet nog uit zoeken hoe lang mag dit duren


al bijna 2 weken geen internet tv en vaste telefoon en duds niet gamen voor de kids

 


al bijna 2 weken geen internet tv en vaste telefoon en duds niet gamen voor de kids

 

maak svp je eigen topic aan


Reageer