Skip to main content

Op 8 juni zou ons abonnement ingaan, maar dat werd iets later doordat er wat vertraging was opgelopen. Dit was geen probleem, omdat ons ziggo abonnement toen nog doorging. Het abonnement zou vervolgens op 26 juni ingaan. Gelijk op de eerste dag gebeld dat het internet het nog niet deed en toen kwam hier een monteur voor. Er bleek een breuk in de glasvezelkabel te zitten er hiervoor moest ik bij kpn netwerk zijn. Inmiddels heb ik al 8 keer gebeld en telkens krijg ik het antwoord dat de aannemer mij zal bellen om een afspraak te maken omdat er een hoogwerker bij moet komen. Wij hebben het idee dat dit nooit meer goedkomt, want we zijn nu al een maand verder. Is er nog iets wat wij kunnen doen om dit op te lossen? Want het voelt alsof wij niet serieus genomen worden.

Dat klinkt helaas niet best @KPNklant1241. En eigenlijk kan je niets anders doen dan contact houden. Helaas hebben aannemers het heel erg druk en is het ook vakantietijd. Soms moet er een vergunning aangevraagd worden om te mogen graven. Dat werkt allemaal heel erg vertragend. Werkt de verbinding van de vorige provider nog wel?


Dat klinkt helaas niet best @KPNklant1241. En eigenlijk kan je niets anders doen dan contact houden. Helaas hebben aannemers het heel erg druk en is het ook vakantietijd. Soms moet er een vergunning aangevraagd worden om te mogen graven. Dat werkt allemaal heel erg vertragend. Werkt de verbinding van de vorige provider nog wel?

Helaas niet. Heb gelukkig wel een noodoplossing gekregen in de vorm van een mifi router en een digitenne. 


Benieuwd waarom er een hoogwerker nodig is, glasvezel ligt toch in de grond ?
Of woon je in hoogbouw ?

Donald


Benieuwd waarom er een hoogwerker nodig is, glasvezel ligt toch in de grond ?
Of woon je in hoogbouw ?

Donald

Woon 2 hoog en de kabel loopt door de muur omhoog naar de NT toe.


Beste @KPNklant1241, wat rot dit! Helaas klopt het wat hierboven wordt gezegd. Er wordt zeker contact met je opgenomen, maar door de zomervakantie kan dit zeker even duren. Mocht je over een week of twee nog niets gehoord hebben, meld je dan toch nog eens hier. Ik kijk dan graag met je mee, hoewel ik direct aan wil geven dat ik bang ben vrij weinig meer te kunnen doen helaas. 


Reageer