Skip to main content

Na herhaaldelijk bellen vanwege een glasvezelbreuk in teteringen word je op het hulpnummer van de technische dienst na een half uur en zelfs na een uur in de wachten eruit gegooid. Je gaat in de wachtrij van nummer 6 naar 1 en dan weer naar 3 en terug naar 2 etc.. 

Ik zou al 3 x terug gebeld worden vandaag en nog steeds niets vernomen. Heb een dag vrij genomen van werk omdat ik thuis moet blijven komt er niemand en niemand die belt.

Ik heb een te lang verhaal om ip te schrijven maar wat een slechte service en al een week geen internet en TV. Bedankt KPN 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Welkom op het forum @Marco 2023! Vervelend om te horen dat het contact met de klantenservice niet goed wil lukken. Begrijp ik het goed dat er wel een ticket open staat?

Zo ja, hoe staat dat er nu voor? Is er ondertussen een monteur langs geweest en werkt de glasvezel weer?

Als dat niet zo is dan wil ik graag voor je kijken wat de status is. Vul in dat geval je profiel in en geef hier een seintje wanneer je dat gedaan hebt. 


Ik regel nu alles met klein zakelijk van KPN want het is echt een drama. KPN stond vandaag voor de deur en gelukkig waren we thuis maar we hebben geen bericht ontvangen dat er iemand zou komen. gisteren zou alles opgelost zijn en dat is het dus niet. Allemaal heel vaag en moeilijk. Duurt schijnbaar nog weken voordat alles opgelost is. veel ellende en negativiteit en improviseren. 


@Marco 2023 goed dat je via KPN Kleinzakelijk in ieder geval een duidelijk aanspreekpunt hebt. Klinkt als een ingewikkelde storing. Met de aanvraag voor vergunningen voor graafwerkzaamheden kan zoiets dan inderdaad langer duren. 

Ik wens je heel veel sterkte. Mocht ik vanuit het forum nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik het graag. 


Reageer