Skip to main content

Hallo, Mijn Glasvezel kabel is door KPN netwerk doorgeknipt in mijn straat op 250 meter (2 getuigen). 

Krijg vandaag de 6e monteur op bezoek, al deze monteurs constateren het zelfde "geen Licht in de kabel” 

Uiteindelijk gebuurt er niets, ik kan zo aanwijzen waar het is gebeurd, monteurs hebben foto's gemaakt enz enz.

Heb nu al 2 weken geen internet, (is een nuts voorzienig tegenwoordig) mijn warmte pomp heeft verbinding nodig , de zonnepanelen, heb machines op PC draaien die verbinding nodig, kan niet thuis werken hebben, enz enz. Kortom een gigantische kosten post voor mij, moet vrij regelen voor de monteurs (6x dagdeel ) tot nu toe. En een hoop ergernis en frustratie…..

De noodzaak krijg ik niet aan KPN wijs gemaakt er wordt alleen een “soort” van procedure gevolgd! 

Twee jaar geleden is in onze straat de huisnummers veranderd, alles doorgegeven aan KPN, krijg ook alle communicatie netjes in mijn brievenbus. Nu zeggen ze dat dat de oorzaak is van de vertraging, terwijl de echte oorzaak is dat KPN netwerk mijn kabel door knipt en niet lijkt te willen herstellen op korte termijn! 

Kortom grote problemen die niet door KPN wordt erkent of opgelost.

Goedemorgen @glasvezel kabel en welkom hier op onze Community, al is de aanleiding natuurlijk knap zuur :(

Een hele zure en vervelende situatie, dat snap ik volledig want vandaag de dag is een werkende internetaansluiting natuurlijk zo goed als onmisbaar. Ik ben helaas wel bang dat ik vanaf hier weinig voor je kan betekenen of er voor kan zorgen dat dit sneller wordt opgelost. Je gaf op donderdag aan dat je die dag de 6e monteur op bezoek zou krijgen; hoe is dat bezoek precies afgelopen? Heeft hij het uiteindelijk wel op kunnen lossen of is er een vervolgafspraak gemaakt?


Hallo 6e monteur kon het niet oplossen. Nu komt as woensdag weer een “ploeg” ??!! Het is ongelooflijk hoe dit gaat. Spreek ik nog niet over dat ik voor de 7e keer een dagdeel thuis moet zijn…….Kan niet thuis werken dus moet vrij organiseren. Zoals omschreven heb ik PC draaien (via internet) aan een machines die ik nu al 3 weken niet (goed) kan gebruiken! Ik heb alleen tv-zenders 1,2,3, via Digitenne, gebeld zouden ze ook upgrade (ontgrendelen) ook voor gebeld…. Afgewacht gebeurt niets! Dit verhaal kost mij tot nu toe ontzettend veel geld en frustratie. Je begrijpt dat dit ook een zaak gaat worden, om in elk geval de kosten die ik heb gemaakt en gederfd ga claimen. Kun je mij iets vertellen over de procedure hier voor?


De enigste kosten die je kunt claimen is een vergoeding voor diensten die over een X periode niet gewerkt hebben, zie daarvoor onderstaande link die je in kunt vullen als alles weer werkt.

Overige kosten kunnen niet geclaimd worden, zie daarvoor de voorwaarden @glasvezel kabel 

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/


Als ik het goed begrijp wil @glasvezel kabel er een zaak van maken. Wat wel begrijpelijk is, aangezien er steeds wordt aangegeven dat je thuis moet zijn als er een monteur langskomt.

Geen idee of er precedenten zijn in de rechtspraak, maar ondanks dat dit een groot gevoel van onrechtvaardigheid geeft, zal KPN wel weer aan het langste eind trekken. Zuur natuurlijk, maar ik geef je weinig kans.


Dit :

Krijg vandaag de 6e monteur op bezoek, al deze monteurs constateren het zelfde "geen Licht in de kabel” 

Uiteindelijk gebuurt er niets, ik kan zo aanwijzen waar het is gebeurd, monteurs hebben foto's gemaakt enz enz.

Komt mij helaas ernstig bekent voor :-/
Dat is toch zonde van alle energie en tijd, alweer een communicatie probleem, zoals zo vaak, niet voorbehouden aan KPN.

Zie ook bv dit eerdere onderwerp:

 


Hallo 6e monteur kon het niet oplossen. Nu komt as woensdag weer een “ploeg” ??!! Het is ongelooflijk hoe dit gaat. Spreek ik nog niet over dat ik voor de 7e keer een dagdeel thuis moet zijn…….Kan niet thuis werken dus moet vrij organiseren. Zoals omschreven heb ik PC draaien (via internet) aan een machines die ik nu al 3 weken niet (goed) kan gebruiken! Ik heb alleen tv-zenders 1,2,3, via Digitenne, gebeld zouden ze ook upgrade (ontgrendelen) ook voor gebeld…. Afgewacht gebeurt niets! Dit verhaal kost mij tot nu toe ontzettend veel geld en frustratie. Je begrijpt dat dit ook een zaak gaat worden, om in elk geval de kosten die ik heb gemaakt en gederfd ga claimen. Kun je mij iets vertellen over de procedure hier voor?

Begrijp ik volledig @glasvezel kabel. Wat ik je wil aanraden, is om hier een klacht over in te dienen. Collega's van de klachtenafhandeling gaan je klacht in behandeling nemen en zullen binnen 10 werkdagen (na het indienen van de klacht) contact met je opnemen om te kijken of jullie samen tot een oplossing kunnen komen voor het ervaren ongemak. 


Reageer