Hallo, Mijn Glasvezel kabel is door KPN netwerk doorgeknipt in mijn straat op 250 meter (2 getuigen).
Krijg vandaag de 6e monteur op bezoek, al deze monteurs constateren het zelfde "geen Licht in de kabel”
Uiteindelijk gebuurt er niets, ik kan zo aanwijzen waar het is gebeurd, monteurs hebben foto's gemaakt enz enz.
Heb nu al 2 weken geen internet, (is een nuts voorzienig tegenwoordig) mijn warmte pomp heeft verbinding nodig , de zonnepanelen, heb machines op PC draaien die verbinding nodig, kan niet thuis werken hebben, enz enz. Kortom een gigantische kosten post voor mij, moet vrij regelen voor de monteurs (6x dagdeel ) tot nu toe. En een hoop ergernis en frustratie…..
De noodzaak krijg ik niet aan KPN wijs gemaakt er wordt alleen een “soort” van procedure gevolgd!
Twee jaar geleden is in onze straat de huisnummers veranderd, alles doorgegeven aan KPN, krijg ook alle communicatie netjes in mijn brievenbus. Nu zeggen ze dat dat de oorzaak is van de vertraging, terwijl de echte oorzaak is dat KPN netwerk mijn kabel door knipt en niet lijkt te willen herstellen op korte termijn!
Kortom grote problemen die niet door KPN wordt erkent of opgelost.