Skip to main content

Als trouwe klant helemaal klaar met KNP en ga overstappen! Door mijn verbouwing is de glasvezel verbroken. KPN gebeld en uitleg gegeven wat er aan de hand was. Medewerkster kon niet helder krijgen wat ik precies bedoelde en verbond me door met de technische dienst. Deze medewerker begon me meerdere keren letterlijk uit te lachen!! Ik heb misschien 2 linkerhanden (gaf dat ook aan) maar hoef me niet te laten beledigen! Dus opgehangen (op een nette manier). Volgende dag belde mijn vrouw, en die medewerkster begreep het wel en maakte een werkticket aan. Collega 1 kwam aan de deur, gaf aan dat de grote stoeptegel eruit moest maar dat hij niet het juiste materiaal had. Hij ging een nieuwe werkticket aanmaken zodat medewerker 2 de tegel er wel uit kon halen. Deze kwam, wist van niets over een tegel, heeft het zeker geprobeerd maar het lukte niet. Hij ging een derde werkticket aanmaken zodat de volgende het 100% zeker wel zou lukken. Deze zou komen op 8-8-2024. Vandaag belde de KPN met de vraag of de tegel er al uit was. Nee, want dat zouden jullie morgen komen doen. Nee hoor, dat doen wij nooit. Dat hebben wij nooit gezegd en dat moeten jullie doen. Nou, dat hebben jullie meerdere keren gezegd dus ga niet zeggen dat wij liegen!!! Nou, KPN, wat een service!! We gaan het inderdaad wel zelf regelen: abo opzeggen en naar je concurrent overstappen! 

Wat een toestand allemaal. Naar welke provider ga je overstappen?

Ik hoop dat een kpn moderator het een zet kan geven. Staan daarvoor je gegevens in je profiel hier? Daar staan ze niet openbaar.

https://community.kpn.com/settings/profile 


Moet me daarin nog een beetje verdiepen, maar denk aan ziggo.


Moet me daarin nog een beetje verdiepen, maar denk aan ziggo.

Ik hoop voor jou dat de kabel kan gelast worden, anders wordt het trekken van een nieuwe kabel inclusief graven heel duur. Zeker meer dan een jaar abo.


Die tegel, waar zit die? Binnen of buiten uw huis? 


Buitenhuis


Buitenhuis

En waarom kunnen ze die er niet uit krijgen? Ligt die klem ofzo?

Een KPN monteur doet buitenshuis volgens mij niks. Ik vraag me af of ze überhaupt een schop bij zich hebben. Als er gegraven moet worden, dan moet een graafploeg dat doorgaans doen.


Moet me daarin nog een beetje verdiepen, maar denk aan ziggo.

Ik vroeg het omdat het dan nog de enige provider is die je kunt nemen.

Via de glasvezel van KPN Netwerk / Glaspoort zitten de overige 57 inclusief kpn. En die kabel is nu dus stuk…

Je erin verdiepen is bij een defecte glasvezel kabel dus niet nodig.


Wat vreemde situatie. Je zou denken dat een tegel nou niet direct een probleem moeten zijn. Heb je al wat meer duidelijkheid? Is er iets speciaals aan de tegel waarom deze zo moeilijk te verwijderen is? 


Op sommige plekken liggen de tegels vast in een laag cement. Daar gaat KPN niets aan doen. Want dan moeten ze het weer herstellen ook. Kost veel te veel. 


Op sommige plekken liggen de tegels vast in een laag cement. Daar gaat KPN niets aan doen. Want dan moeten ze het weer herstellen ook. Kost veel te veel. 

De kosten is toch sowieso voor de veroorzaker (TS). Maar idd zal KPN monteur niet gauw doen, KPN zal waarschijnlijk een aannemer huren.


Dit is een grote tegel.

450 kg ongeveer...150 euro.

 


Dat zijn inderdaad opties die moeilijk voor een monteur te verwijderen zijn. In sommige situaties moeten er dan vooraf afspraken gemaakt worden.


Reageer