Skip to main content

Goedemiddag,

 

Onderhand een klein jaar geleden heeft KPN de hele wijk voorzien van glasvezel.

Echter is het ook bij het buiten leggen van de kabels gebleven tot nu toe.

Ik heb al wel een kastje gekregen om glasvezel aan te sluiten en het zou volgens KPN vanaf 13 juni (vandaag) dus kunnen.

Nu ben ik benieuwd wanneer er iemand komt om ons van een aansluitpunt in de woning te voorzien?

 

Met vriendelijke groet.

Het klinkt alsof er nog een monteur moet komen om de kabel naar binnen te brengen.

Het snelst kan je een afspraak maken via 0800-0402


Hoi @Roy Analbers, als de glasvezelkabel nog niet in huis is kan je het abonnement nog niet aansluiten inderdaad. Als de kabel nog helemaal niet binnen is, zal KPN Netwerk er vermoedelijk ook nog aan te pas moeten komen om dat deel te regelen. Is het gelukt om in gang te zetten door ons te bellen?


Gistermiddag was er iemand van KPN aan de deur om te vragen of het nieuwe glasvezel netwerk ons beviel 😀 Heb hem verteld dat nog geen enkele woning in de straat aangesloten was en hij bood netjes zijn excuses aan (ook al kan hij er niets aan doen) en gaf aan dat KPN Netwerk een andere afdeling is. Hij zou het in werking gaan zetten zodat we zsm over kunnen naar glasvezel.

Mocht ik over een week nog niets gehoord hebben zal ik bellen met 0800-0402

 

In ieder geval bedankt voor het meedenken allemaal.


Dat klinkt bemoedigend, de timing van diegene was ook erg goed blijkbaar! Ik hoop dat het aansluiten daarmee in gang gezet kan worden en dat de verbinding snel aanwezig is!