Skip to main content

Ongeveer een jaar geleden dit topic geopend 

Nu, helaas, weer hetzelfde probleem, bij een andere woning: abonnement voor KPN glasvezel afgesloten. glasvezelkabel blijkt nog niet in huis te liggen. Ik ben destijds goed geholpen door @Marcia_  en @Ward_Kunnen jullie me helpen contact met KPN netwerk te krijgen om dit probleem op te lossen? Telefonisch contact is, net zoals vorig jaar, niet mogelijk gebleken.

Kun je eerst aangeven wat dan nu het probleem is? Er zijn tienduizenden woningen (zo niet meer) waar de kabel buiten is blijven liggen. De meeste ervan zijn gewoon bestelbaar via een provider, bijvoorbeeld KPN zelf, en worden dan doorgezet naar de aannemer om alsnog aan te sluiten. Sommige aannemers hebben daarbij meer achterstand dan anderen, maar die achterstanden schijnen langzaam terug te lopen voor zover ik meekrijg.

Er zijn trouwens meer contactmogelijkheden dan alleen telefoon voor KPN Netwerk hoor:

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/


Dank. Het probleem is dat de kabel wel buiten ligt en niet binnen, dat KPN glasvezel abo eind juli geregeld is en er sindsdien niets is vernomen. Ik zou graag de status weten van het aansluiten. Als je wilt kan ik je prive postcode en huisnr geven