Skip to main content

Vanaf gisteravond hadden we geen tv en internet. Op het glasvezelkastje brand het data lampje ook niet.  Op de experiabox is internet rood en service oranje/rood. Er staan geen storingen gemeld. Ik heb de glasvezelkast en de experia box van het stroom af gehaald. De experia box gereset. Maar niks werkt. Wat kan ik nu nog doen?

 

Een monteur laten komen om het op te lossen, je hebt zelf alles geprobeerd wat er zelf valt te proberen. De snelste weg om dit te regelen is via de telefonische klantenservice op 0800-0402


Hoi @Glasvezelkastje werkt niet. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van Internet en TV. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice om een afspraak in te plannen?


Ja ik heb een afspraak gemaakt. Ze komen vandaag langs. Dus hoop dat het snel opgelost is.

 


Wat goed om te lezen dat er inmiddels al een afspraak is gemaakt. Laat je ons weten hoe het afloopt? :blush:


Wat goed om te lezen dat er inmiddels al een afspraak is gemaakt. Laat je ons weten hoe het afloopt? :blush:

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen door onze monteur. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag!