Skip to main content

In mei 2024 is er een glasvezelkastje geplaatst. Tot mijn verbazing is mijn abonnement die eind augustus in zou gaan geannuleerd omdat er geen glasvezel geleverd kan worden.

 

Wat is de reden dat KPN al wel een kastje heeft geplaatst en ze nog niet kunnen leveren?

 

Zie hier het kastje


Dat de glasvezelaansluiting binnen gemonteerd is wil nog niet zeggen dat het meteen aktief is. Immers er is ook nog de andere kant van de kabel. Het kan goed zijn dat daar dus nog het één en ander moet gebeuren.  Wat zegt deze site over de status van jouw adres?


Hi bedankt voor de snelle reactie.

 

Daar staat dat ik op de planning sta om aangesloten te worden. Wel gek bij de helpdesk konden ze daar niks over terugvinden


Wat is de reden dat KPN al wel een kastje heeft geplaatst en ze nog niet kunnen leveren?

Nou... dan zit het kastje er vast voor ergens in de toekomst als er wel geleverd kan worden.

De aanleg van glasvezel gaat in verschillende fases. Het word uitgevoerd door verschillende aannemers en onderaannemers. De werkzaamheden van die verschillende bedrijven sluiten niet altijd direct op elkaar aan. Daardoor ligt het soms wel eens een half jaar stil. Dan gebeurt er niets.


Hi bedankt voor de snelle reactie.

 

Daar staat dat ik op de planning sta om aangesloten te worden. Wel gek bij de helpdesk konden ze daar niks over terugvinden

das niet zo gek

je belt waarschijnlijk met de normale kpn provider ondersteuning

je moet echter bij kpn netwerk zijn

 


Reageer