Skip to main content
Antwoord

Glasvezelkastje geeft geen power

• March 14, 2025
  • 8 reacties
  • 170 keer bekeken

heb ik een defect kastje opgestuurd gekregen?

Beste antwoord door RBxx

Wow dankjulliewel! 🙏🏻

ik had de installatie hulp op de site van KPN gebruikt, maar daar zag ik niks over dat knopje.  
het werkt nu! 🥳

Goed nieuws ​@Linlinlin 👍.

Heb je de installatiehulp op je mobiel gebruikt? Daarin stond het bij mij wel vermeld 😉

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Dave van Toer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

@Linlinlin even ter uitsluiting, het stroompunt is actief? Zo ja dan kun je nog checken of de adapter er goed in zit. Is dit ook het geval zou het defect kunnen zijn, of de adapter zelf is stuk.

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • March 14, 2025

@Linlinlin even ter uitsluiting, het stroompunt is actief? Zo ja dan kun je nog checken of de adapter er goed in zit. Is dit ook het geval zou het defect kunnen zijn, of de adapter zelf is stuk.

als aanvulling hierop, er zit ook nog een aan/uit knopje aan de onderzijde.

Forum|alt.badge.img+7
  • KPN Monteur
  • March 14, 2025

Heb je hem wel aangezet met het drukknopje aan de onderzijde?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 14, 2025

Hoi ​@Linlinlin , er zit een klein drukknopje aan de onderzijde van het Nokia kastje om het aan/uit te zetten.

Staat dat wel aan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 15, 2025

Wow dankjulliewel! 🙏🏻

ik had de installatie hulp op de site van KPN gebruikt, maar daar zag ik niks over dat knopje.  

het werkt nu! 🥳

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 15, 2025

Wow dankjulliewel! 🙏🏻

het werkt nu! 🥳

Goed nieuws ​@Linlinlin 👍.

Heb je de installatiehulp op je mobiel gebruikt? Daarin stond het bij mij wel vermeld 😉

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 15, 2025

Oh interessant ​@RBxx 

ik gebruikte de mobiele website en daar stond alleen dit

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 15, 2025

Dat lijkt dezelfde pagina ​@Linlinlin . Ik heb dat een jaar geleden gedaan, kennelijk is de pagina sindsdien aangepast. Gelukkig konden we je hier op de community de juiste informatie geven.