Skip to main content
Antwoord

Glasvezelkastje heeft een rood alarm lampje, power is wel groen, rest is uit

• February 24, 2025
  • 4 reacties
  • 1590 keer bekeken

Glasvezel kastje brand groen op power, niet bij connection en rood bij alarm.

hopelijk straks beter dan Odido.

gr Michel 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@MDRRR 

Welkom op de community van KPN.

Dit betekend een storing op je glasvezelverbinding.
Hiervoor kun je bellen met de storingsdienst van KPN, op telefoonnummer 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik heb geen internet

Een medewerker zal dan een lijnmeting verrichten op je glasvezelverbinding, tussen de wijkcentrale en jouw woning om te zien waar het fout gaat.
Ook kan deze medewerker verder kijken, en bijvoorbeeld ook het KPN Modem uitlezen.

Op basis wat daaruit naar voren komt, zal er verdere actie ondernomen gaan worden.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar bij storingen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@MDRRR 

Welkom op de community van KPN.

Dit betekend een storing op je glasvezelverbinding.
Hiervoor kun je bellen met de storingsdienst van KPN, op telefoonnummer 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik heb geen internet

Een medewerker zal dan een lijnmeting verrichten op je glasvezelverbinding, tussen de wijkcentrale en jouw woning om te zien waar het fout gaat.
Ook kan deze medewerker verder kijken, en bijvoorbeeld ook het KPN Modem uitlezen.

Op basis wat daaruit naar voren komt, zal er verdere actie ondernomen gaan worden.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar bij storingen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 25, 2025

Hallo, ze komen vrijdag middag langs, hopelijk word het dan opgelost.

gr Michel 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@MDRRR 

Goed om te horen!
En fijn dat er deze week nog een monteur bij je langs kan komen, die het probleem voor je oplost.

MVG, Michel

68StateofDecay
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hi MDRRR, wat was uiteindelijk het probleem? Ik ben ook een nieuwe glasvezelafnemer bij KPN, zat voorheen bij Onvi met glasvezel, maar het rode ALARM lampje blijft ook maar branden. Als ik het oude glasvezelkastje weer aansluit en mijn Onvi apparatuur aansluit werkt hun internet wel, dus ik vermoed dat er iets niet goed gaat in het kastje van KPN.