Skip to main content

Hier net melding gemaakt. 1e dame hing zomaar uit niets op.  Wij terug gebeld komt er op neer glasvezel kastje opeens kapot. Pas over halve week tijd om een monteur langs te sturen. Medewerker grote bijdehante mond. Kinderen moeten op school maar briefje inleveren dat ze hun opdrachten niet hebben kunnen maken. Zeer klantonvriendelijk medewerker heeft opgehangen. 

Hoi @WendyS79 . Welkom op het forum.

Erg spijtig dat je deze ervaring hebt gehad. Ik vrees dat ik qua monteur niet veel kan doen. Daarin zijn we helaas afhankelijk van de beschikbaarheid van de monteurs.

Is er wel gepraat over noodoplossing? Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Beste Erwin,

 

Ik heb mijn profiel aangevuld


Bedankt voor je gegevens, Wendy! Ik zie dat er ook al een noodpakket is aangevraagd voor je en dat beide telefoons bijna 300GB aan data hebben gekregen:joy:. Dit is enorm veel! Het is geen ideale oplossing, maar als je een hotspot maakt van beide (of een van de) telefoons, is er toch een internetverbinding beschikbaar waar meerdere apparaten gebruik van kunnen maken. Hopelijk is huiswerk maken nu toch een optie!:nerd:
Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

 


Beste Lisa,

 

Bedankt voor je reactie. Is best veel idd (4 kids huiswerk en les) helaas worden de kids er heel de tijd uit gegooid en de tv loopt vast. Mijn werk is niet te doen  Helaas dus niet echt een oplossing. Wat ons nog veel meer dwars zit hoe schofterig wij te woord zijn gestaan. De dingen die deze medewerker zegt kan echt niet! 


Snap ik, Wendy. Daar hebben we melding van gemaakt. Wat betreft de stabiliteit van de verbinding: zorg dat je de telefoon die je als hotspot gebruikt neerlegt op een plek waar hij het beste bereik heeft. En zorg dan ook dat iedereen die met die telefoon verbindt ook in de buurt is. Dat komt de verbinding ten goede. Als iedereen tegelijkertijd gebruik maakt van internet, spreid het gebruik dan uit over de beide telefoons en niet allemaal op één.


Bedankt voor de tip. Ging iets beter met een apparaat op de hot spot anders gaat alweer mis. Helaas dus weinig werk kunnen doen. Monteur is nu (eindelijk) onderweg. Hopelijk word onze klacht over personeel goed afgerond en horen wij hier nog iets van. Het brengt ons wel in overweging hierdoor over te stappen


Hi Wendy, het is alweer enige tijd geleden dat je de monteur onderweg was. Ik ga ervanuit dat hij jullie heeft kunnen helpen. Een klacht over personeel wordt intern besproken. Wat er besproken wordt wordt niet teruggekoppeld aan de klant. Tenzij de klacht ging over een niet uitgevoerde correctie, want dan dient er nog het e.e.a. besproken te worden. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 


Reageer