Skip to main content

Waarschijnlijk stroomadaptor defect. Donderdagmiddag gebeld met KPN! Nieuwe adaptor opgestuurd. Helaas verkeerde. Weer gebeld met KPN, andere medewerker. Weer een nieuwe adaptor gestuurd. Zaterdag, vandaag dus, komt nieuwe adaptor en wat dacht je, weer verkeerde adaptor. 

Wel 100 Gb op telefoon gekregen, maar na een half uurtje tv kijken is er al 2,5 Gb verbruikt. Kun je dus ook niet zo heel veel mee doen.

Dus maar weer gebeld met KPN, dame aan de lijn, ze kon zien dat 2 keer de verkeerde adaptor was gestuurd en ze zou weer een nieuwe opsturen. 

Nee monteur kon niet of ik moest betalen!

Hoezo betalen, de fout zit toch in hun spullen?

Adaptor is toch niet van mij!

Ik word hier dus helemaal niet goed van.

Klacht indienen is ook zo goed als onmogelijk.

Wat een bedrijf!!

 

Goedemiddag @Jules65, welkom hier op ons forum al is de aanleiding natuurlijk wel een heel stuk minder :(

Heel erg slordig natuurlijk dat je tot 2 x toe de verkeerde stroomadapater is toegestuurd, daar zou ik zelf ook niet blij van worden. We kunnen voor dit soort zaken helaas geen gratis monteur langs laten komen, al snap ik gezien de situatie je verzoek. Laat je ons weten of je nu straks wel de juiste stroomadapter hebt ontvangen? Een klacht over deze gang van zaken kun je indienen door dit formulier in te vullen. 


Een monteur staat ook niet dezelfde dag voor de deur. Dat had ook wel na het weekend geworden als die op vrijdag was ingepland. 


Dat snap ik, maar niet dat ik dat zou moeten betalen

 Het betreft apparatuur van KPN en is defect geraakt, niet door mij.


Helaas nog steeds geen adapter ontvangen.


Helaas nog steeds geen adapter ontvangen.

De post/pakketjes worden niet overal op maandag bezorgd @Jules65 dus ik wil je vragen om dit nog heel even af te wachten!


Dit is mij echter door de dame van KPN op zaterdag beloofd.

Dan moet ze dat niet zeggen.

De dame van vandaag zei dat er helemaal niet bezorgd wordt op maandag.

Wie bedonderd nu wie?

De heer die ik vandaag na die dame had, was zeer netjes en gaf aan dat de gestuurde adapter weer de verkeerde zou zijn geweest. Was dezelfde als de eerst gestuurde. Gaf ook zijn naam. De dame niet en wilde ook geen naam leidinggevende geven.


Spijtig om te lezen dat je hier niet juist over bent geïnformeerd @Jules65 , had ik ook graag anders gezien. Je wordt in ieder geval niet 'bedonderd'. Namen van leidinggevenden geven we in de regel ook niet door omdat dat in de regel niks verandert aan de kwestie, een leidinggevende kan niet ineens dingen voor elkaar krijgen die een medewerker van onze helpdesk niet voor elkaar kan krijgen. Logisch dus dat mijn collega je de naam van zijn of haar leidinggevende niet heeft doorgegeven. 


Dat heb ik vroeger in mijn werk nog nooit meegemaakt. Als iemand mijn leidinggevende wilde weten voor een klacht oid, kreeg hij de naam van mijn leidinggevende.


Wat wilt u met de naam van die leidinggevende? U krijgt die persoon toch niet aan de lijn.


Dat heb ik vroeger in mijn werk nog nooit meegemaakt. Als iemand mijn leidinggevende wilde weten voor een klacht oid, kreeg hij de naam van mijn leidinggevende.

Dat kan heel goed hoor @Jules65 en ik begrijp dat ook wel. Alleen in dit 'werkveld' is dat toch wel heel erg lastig; er zijn genoeg mensen die graag een leidinggevende willen spreken (ik heb dit zelf ook vaak genoeg meegemaakt toen ik nog in de lijn zat) omdat ze het niet eens zijn met een bepaald antwoord. Als de manager al deze mensen ook te woord zou moeten staan, konden we een heel blik extra managers inhuren. Terwijl zij je ook niet van een ander antwoord kunnen voorzien dan de desbetreffende medewerker. Dat zou echt geen doen zijn. 


Goede morgen,

EINDELIJK is het probleem gistermiddag verholpen.

De dame die ik gisteren aan de telefoon had, heeft een monteur gestuurd. Daarvoor was nog een adapter en een bovendeel van een glasvezelkadt gestuurd en zoals verwacht beide fout

De dame heb ik gemeld dat ik geen kast ging vervangen en daarom monteur gestuurd.

In 5 minuten zat de juiste kast erop en ging de boel weer werken.

Als KPN donderdag en de rest van de werk gewoon geluisterd had, had het allang opgelost kunnen zijn.

7 man, die steeds het verkeerde stuurden. Nog nooit eerder bij een bedrijf dit meegemaakt.

Ik ben blij dat het weer werkt.


Goede morgen,

EINDELIJK is het probleem gistermiddag verholpen.

De dame die ik gisteren aan de telefoon had, heeft een monteur gestuurd. Daarvoor was nog een adapter en een bovendeel van een glasvezelkadt gestuurd en zoals verwacht beide fout

De dame heb ik gemeld dat ik geen kast ging vervangen en daarom monteur gestuurd.

In 5 minuten zat de juiste kast erop en ging de boel weer werken.

Als KPN donderdag en de rest van de werk gewoon geluisterd had, had het allang opgelost kunnen zijn.

7 man, die steeds het verkeerde stuurden. Nog nooit eerder bij een bedrijf dit meegemaakt.

Ik ben blij dat het weer werkt.

Fijn om te lezen dat je probleem inmiddels is verholpen @Jules65. De manier waarop alles is verlopen had heel duidelijk beter gekund en voor wat het waard is, wil ik je daarvoor ook oprechte excuses aanbieden namens KPN. En tot slot ook bedankt dat je hier nog hebt laten weten dat het uiteindelijk toch nog goed is afgelopen.