Skip to main content

Vanmorgen opschuifkastje ontvangen, de aansluitingen zitten niet over elkaar, ik denk dat ik de groene lip moet afbreken om het toegankelijk te maken,

iemand suggesties?

Kan je een foto delen van de situatie ? Iets afbreken is eigenlijk nooit de bedoeling.


De aansluiting op het vadte punt zit links en op het toegestuurde kaste rechts, ik zie meer van drze problemen op het forum,

dank overigens voor het snelle reageren 


Nu nog graag even een foto van jouw situatie en van het ontvangen onderdeel @Jopie90 


Vaste aansluiting


Binnen gekomen deel


Bij deze


 


Hallo @Jopie90 

 

Wat is daar mis mee, ziet er prima uit, je moet natuurlijk wel het zwarte dopje in de groene connector verwijderen anders past het niet.

Die groene connector komt uit in dat blauwe gedeelte van het aansluitpunt, dat is een klepje wat automatisch opengaat zodra je het glasvezel kastje er overheen schuift.


Oke, dan is het prima, ik dacht dat het groene dopje in het vakje met de v in zou moeten maar dat zat het aan de verkeerde vandaar dat ik vroeg of ik het klepje open moest “breken”.

ik kan het dus gewoon door de blauwe strip drukken


@Jopie90 Zo ziet eruit achter de blauwe strip

 


Die ‘blauwe strip’ is een klepje wat naar beneden opengaat, aan de rechterkant zit een blauw palletje wat er voor moet zorgen dat het klepje open gaat zodra je het zwarte glasvezel kastje erop schuift.

Achter het blauwe klepje zit een connector waar die groene connector invalt.


Top, dan gaat het lukken, 

dank voor de antwoorden


Reageer