Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelkastje valt van de muur

• April 10, 2025
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

Beste KPN,

tijdens het tv kijken hoorde ik een plok en niet kort daarna stopt mijn tv programma. Het internet is uitgevallen. Wat blijkt? Het gehele KPN glasvezel kastje is van de muur gevallen. Ik heb zelf voor de veiligheid de stekker uit het stopcontact verwijderd

hoe kan dit zo snel mogelijk gerepareerd worden?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Smurfffje 

Hier moet een monteur bij komen, om dit weer te repareren.
Bel gelijk met de storingsdienst van KPN via 0800-0402 en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt het volgend in: ik wil een medewerker spreken, en vervolgens dat je een storing hebt.

Vertel aan de medewerker wat er is gebeurd, en dat de FTU (glasvezelmodem) volledig van de muurr is gevallen, en dat daarbij de glasvezelkabel kapot is gegaan.
Zeg ook dat je nu helemaal geen diensten meer hebt.

Met wat geluk, kan er morgen (vrijdag) nog een monteur ingepland worden, zodat het nog voor het weekend is gerepareerd, anders wordt het pas volgende week in het slechtste geval.
Want het kan ook nog zo zijn, dat er nog een monteur van Netwerkbeheerder KPN bij moet komen, zoals KPN monteur ​@Bastiaan Sahetapy hieronder al aangeeft.

Maar zelf kun je dit niet oplossen, daar moet echt een monteur bij komen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • April 10, 2025

bel met kpn en zeg dat je geen internet heb 

dan krijg je vanzelf een kpn monteur die het door kan zetten naar kpn netwerk

of denk ik verkeerd ​@Ik_Combineer 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Smurfffje 

Hier moet een monteur bij komen, om dit weer te repareren.
Bel gelijk met de storingsdienst van KPN via 0800-0402 en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt het volgend in: ik wil een medewerker spreken, en vervolgens dat je een storing hebt.

Vertel aan de medewerker wat er is gebeurd, en dat de FTU (glasvezelmodem) volledig van de muurr is gevallen, en dat daarbij de glasvezelkabel kapot is gegaan.
Zeg ook dat je nu helemaal geen diensten meer hebt.

Met wat geluk, kan er morgen (vrijdag) nog een monteur ingepland worden, zodat het nog voor het weekend is gerepareerd, anders wordt het pas volgende week in het slechtste geval.
Want het kan ook nog zo zijn, dat er nog een monteur van Netwerkbeheerder KPN bij moet komen, zoals KPN monteur ​@Bastiaan Sahetapy hieronder al aangeeft.

Maar zelf kun je dit niet oplossen, daar moet echt een monteur bij komen.

Bastiaan Sahetapy
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+5

bel met kpn en zeg dat je geen internet heb 

dan krijg je vanzelf een kpn monteur die het door kan zetten naar kpn netwerk

of denk ik verkeerd ​@Ik_Combineer 

Dit is inderdaad het antwoord!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2025

Dank allen, de monteur komt binnenkort langs om het te repareren :)