Skip to main content

Alle lampjes op het NT kastje deden het niet meer toen we thuis kwamen. ExperiaBox v8 had geen ethernet en dus ook geen telefoon, tv, wifi.

De adapter er een poosje uit, ander stopcontact (had nog wel spanning) .. niets hielp.

Gebeld met KPN 0800 0402 : is geen KPN probleem, advies bellen met KPN Netwerk tussen 0830 en 1800. NT kastje zou bij hen horen.

Vanochtend contact met KPN Netwerk en … zij doen alleen iets na een opdracht van KPN. En die was niet gegeven. Ook evt logs waren niet in te zien.

Toen maar weer van het kastje naar de … 0800 0402. Het NT kastje hoort dus wél bij KPN thuis. En er was maar heel weinig te vinden van mijn eerdere telefoontje. Geen logs iig. Ondertussen waren de lampjes spontaan weer AAN gegaan alle 3. En deed alles het …. bijna normaal. Ik kon bv niet op MijnKPN inloggen of op dit forum. Volgens Niels was er een storing in mijn V8 gekomen doordat het NT kastje uitgevallen is geweest. Van afstand update gedaan en nu werkt het weer.

 

Ik vraag me wel af of anderen dit probleem ook hebben. Het NT kastje en de adapter hangen er al meer dan 10 jaar (Reggefiber) en er zou zo maar iets end-of-life geworden zijn. Een adapter vervangen lijkt me niet iets waarvoor een monteur moet rijden… maar het NT kastje zelf, daar blijf ik af.

 

KPN kan nu niets doen, omdat alles weer werkt. En ze wachten op evt verdere storingen …

 

Ik wilde het maar signaleren. Zag nog geen vergelijkbare berichten op het forum.

 

#NT kastje #Reggefiber #allelampjesuit #alleledjesuit #allelichtjesuit.

  Spontaan weer aan ?! Afwachten.

Hoi welkom op het forum.

Als alle lampjes uit zijn, ook power, dan is de stroom toevoer of adapter de oorzaak naar mijn idee. 


Hi @hyns, welkom hier. 

Dit was inderdaad fout van de klantenservice, het hoort namelijk wél bij ons. Het klopt inderdaad dat we niets kunnen doen zolang alles wel goed werkt, wat nu gelukkig het geval is. 

Op het moment dat het uitvalt sturen wij de mensen aan van KPN Netwerk NL en de onderaannemer in de regio. Mocht het ooit zover komen, spreek me dan hier aan. Dan ga ik voor je bezig. 

Sorry voor de onduidelijkheid vanuit de klantenservice.Â