Skip to main content

Ik ben al vanaf maart bezig om een monteur van Roamler hier te krijgen voor het vervangen van het glasvezelkastje, ik heb dit nog nooit mee gemaakt op deze manier, wat een bedrijf heeft kpn ingeschakeld! (Binnenkort)mag er gewoon een kpn monteur langs komen want wij hebben iedere keer storing en slechte wifi. Al diverse xen vrij genomen of thuis gebleven op zaterdag, werd zelfs door een kpn medewerker bevestigd dat ze op een zaterdagmorgen zouden komen.

Moet opgelost worden anders gaan we stappen ondernemen

Beste @H69, welkom! Wat jammer om dit te lezen 😞. Ik begrijp uit je bericht dat er al meerdere malen een afspraak gemaakt is, maar dat er steeds niemand komt? Dat zou natuurlijk niet zo mogen zijn. Kan je hier iets meer over vertellen? Hoe zijn deze afspraken gemaakt? En heb je daar ook een bevestiging van ontvangen? Kan je daarnaast je profiel aanvullen met je adres en klantnummer? Ik kijk graag met je mee. 

 

Overigens vind je alle informatie over hoe het normaliter in z'n werk gaat, hier: 

 


 


En er zijn vast nog meer bevestigingen van Roamler die ik heb weggegooid. 

Het gaat heel heel moeizaam eigenlijk helemaal niet! 

Al een aantal maal vrij genomen maar ze hebben gewoon geen monteur in deze regio.

En ze bellen af in het weekend of ze bellen de avond ervoor af om 20:30uur echt schandalig 

Totaal geen professioneel bedrijf, dat Roamler