Ik krijg bericht via sms bericht van KPN dat bij ons in de buurt de glasvezelkastjes zullen worden vervangen. We hoeven niet thuis te blijven ze komen wel langs.
Ik vind dit een raar bericht en wil graag weten of dit waar is.
Ik krijg bericht via sms bericht van KPN dat bij ons in de buurt de glasvezelkastjes zullen worden vervangen. We hoeven niet thuis te blijven ze komen wel langs.
Ik vind dit een raar bericht en wil graag weten of dit waar is.
Beste antwoord door Ik_Combineer
Ik wil graag even reageren met het juiste antwoord :D
KPN heeft zoals onze stamgasten van het forum weten een tijdje een glasvezel kastje uitgeleverd welke gevoelig is voor storingen. In principe werken deze perfect alleen helaas is er een mogelijkheid dat deze zonder aanleiding defect gaan. Meestal na een stroomstoring maar dat hoeft zeker niet.
Wij kunnen deze enkel op locatie vervangen, en daarom stuurt KPN teams door het land om langs de deuren te gaan bij klanten waarvan we weten dat ze een kastje hebben uit de verkeerde levering om deze te vervangen. Helaas kunnen we ze enkel op locatie vervangen of wanneer ze uitgevallen zijn kunnen we een nieuwe opsturen. Aangezien u natuurlijk niemand van KPN verwacht is het logisch dat u ze niet zomaar binnen laat. Vandaar dat je vooraf wordt geïnformeerd. Ben je niet thuis? Dan wordt er op een later tijdstip contact met u opgenomen voor een afspraak.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.