Skip to main content

Goedemiddag , 
Nadat we  vierkeer een afspraak gemaakt hebben met een monteur het glasvezelkastje aan de modem te plaatsen, zijn deze telkens niet op komen dagen,. De belofte van kpn om ons hierover terug te bellen wordt ook niet nagekomen. We hebben in totaal al meer dan 200 min in de wacht gestaan waarbij de laatste keer na 54 min  de verbinding werd verbroken. Uiteindelijk iemand gesproek die aangaf dat we niet blij zouden worden van het antwoord , dat was dat we terug gebeld zouden worden. Drie dagen later nog niet terug gebeld. Ik heb een aantal mensen in de buurt gesproek die ziggo hadden en zijn overgestapt op KPN en zij waren alle binnen een week geholpen. KPN laat vaste klanten in de stront zakken en probeert wel nieuwe klanten te winnen om die waarschijnlijk na een aantal jaar ook in de stront te laten zakken.
Graag zou ik weten wat ik moet doen om niet telkens een ochtend voor niks vrij te hoeven nemen voor een monteur die een kabeltje in een apparaat kom steken?!
Kom afspraken, is een hele normale vraag.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Goedemiddag , 
Nadat we  vierkeer een afspraak gemaakt hebben met een monteur het glasvezelkastje aan de modem te plaatsen, zijn deze telkens niet op komen dagen,. De belofte van kpn om ons hierover terug te bellen wordt ook niet nagekomen. We hebben in totaal al meer dan 200 min in de wacht gestaan waarbij de laatste keer na 54 min  de verbinding werd verbroken. Uiteindelijk iemand gesproek die aangaf dat we niet blij zouden worden van het antwoord , dat was dat we terug gebeld zouden worden. Drie dagen later nog niet terug gebeld. Ik heb een aantal mensen in de buurt gesproek die ziggo hadden en zijn overgestapt op KPN en zij waren alle binnen een week geholpen. KPN laat vaste klanten in de stront zakken en probeert wel nieuwe klanten te winnen om die waarschijnlijk na een aantal jaar ook in de stront te laten zakken.
Graag zou ik weten wat ik moet doen om niet telkens een ochtend voor niks vrij te hoeven nemen voor een monteur die een kabeltje in een apparaat kom steken?!
Kom afspraken, is een hele normale vraag.

Gisteren is bij mij het glasvezel abonnement geactiveerd welk reeds op 19 februari was aangevraagd, dus vul in en kleur de plaatjes. Glasvezel  wordt steeds sneller uitgerold in Nederland, maar monteurs zijn er dus onvoldoende begreep ik van hem. Trouwens alles naar wens uitgevoerd, dat dan weer wel…..!


Welkom op ons forum, @Arsi! Goed dat je ons gevonden hebt. Jammer om te lezen dat het aansluiten op glasvezel zo moeizaam verloopt bij jou. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Ik heb mijn gegevens achtergelaten 

 


Ik heb mijn gegevens achtergelaten 


Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik zie dat de overstap naar glasvezel inderdaad niet zo soepel verloopt. Eerst was de wijziging helemaal niet ingevoerd, vervolgens was er geen afspraak met de monteur gemaakt. Uiteindelijk is er een afspraak gekomen, maar heeft onze Back Office de afspraak uit het systeem gehaald omdat we op dat moment nog niet konden leveren. Erg frustrerend. Ik zie dat er nu een afspraak staat gepland voor 22 maart tussen 13.00 en 15.00 uur. Voor zover ik kan zien, is er momenteel geen reden om deze afspraak te annuleren. We hebben groen licht gekregen van KPN NetwerkNL en kunnen dus aansluiten.


We zouden worden terug gebeld om ook over compensatie te spreken voor de keren dat mijn vrouw vrij heeft genomen en er zonder afzegging niemand is geweest(3X)  mijn vouw heeft drie halve dagen vrij genomen  en is dus 1 ½ vakantie dag kwijt

 


Erg vervelend dat jouw vrouw voor niets vrij genomen heeft, @Arsi. Ik wil je adviseren om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402 wanneer jouw glasvezelverbinding actief is. We kunnen dan samen naar de mogelijkheden kijken. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.