Skip to main content

Geachte heer/mevrouw

 

Hierbij spreek ik mijn ongenoegen uit over het feit dat de bovengenoemde afspraak geschrapt is zonder dat ik daarover geïnformeerd ben. Natuurlijk zult u het excuus gebruiken over de huidige corona crisis maar dan had u bij het cancelen van de afspraak mij ook in kennis kunnen stellen. Nu heb ik 3 uur zitten wachten en alle voorzorgs maatregelen in acht genomen. 

Ook is de huidige wifi verbinding van KPN op mijn huis adres een ramp en hoop zo snel mogelijk de aansluiting met het glasvezel netwerk te krijgen. Vorig jaar werd dit met veel tamtam en een groots opgezette campagne aangekondigd. 

Met vriendelijke groet

Henk Pijnnaken 

 

Admin: adresgegvens verwijderd en in je forumprofiel geplaatst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

 

@Henk1944 Welkom op het forum. Wat vervelend om te horen dat je geen bericht hebt gehad dat de afspraak met de monteur niet door gaat, excuses voor deze situatie! In deze Corona periode is het inderdaad zo dat er voor gekozen is om deze wijzigingen niet uit te voeren. De reden hiervoor is de capaciteit en de veiligheid van onze medewerkers. Ik zal je dan in dit geval ook om geduld moeten vragen. Zodra het weer mogelijk is om de wijziging uit te voeren zal er contact met je worden opgenomen voor het plannen van een nieuwe afspraak.