Skip to main content

 

Goedenmorgen, 

 

Ik moet even wat frustratie kwijt

 

Wij hebben op 16 januari de overstap gemaakt van Ziggo naar KPN

 

Dag later kreeg ik een mail dat de bestelling was gewijzigd in een glasvezelupgrade   nou prima dacht ik.

 

In Maart hebben ze de glasvezelkabel tot aan de deur gelegd in onze wijk,  nu heb ik van KPN alle apparatuur al ontvangen,  maar er is nog steeds geen glasvezelpunt in huis geïnstalleerd. 

 

 

Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd KPN provider stuurt me door naar kpn netwerk    kpn netwerk stuurt me weer door naar de aannemer,  maar puntje bij paaltje nog steeds geen glasvezelpunt in onze woning.

 

Hoe krijg ik dit zo snel mogelijk opgelost want je wordt er werkelijk waar moedeloos van.

 

Tevens kan ik je Mijn Kpn ook de bestelstatus niet meer volgen.

 

Ik zit er heel hard aan te denken om alles te annuleren.  Wat een slechte service

Hoi @Stefan1989, welkom hier. 

Ik kan mij voorstellen dat je baalt. Je wilt graag internet en het liefst glasvezel, alleen deze verbinding is nog niet klaar voor gebruik. 

Als ik jouw verhaal zo lees ligt het bij de aannemer. Die moet het glasvezelkastje nog aansluiten op de kabel aan de deur. 

Ik kijk graag eens mee wat nu de status is zodat ik wat meer uitleg kan geven hopelijk. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek.


Hoi @Stefan1989, welkom hier. 

Ik kan mij voorstellen dat je baalt. Je wilt graag internet en het liefst glasvezel, alleen deze verbinding is nog niet klaar voor gebruik. 

Als ik jouw verhaal zo lees ligt het bij de aannemer. Die moet het glasvezelkastje nog aansluiten op de kabel aan de deur. 

Ik kijk graag eens mee wat nu de status is zodat ik wat meer uitleg kan geven hopelijk. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek.

 

 

Goedenmiddag, 

 

Heb zojuist de profielgegevens ingevuld.

 

Ik zie nu ook in mijn kpn dat het glasvezelpunt  dec/jan2024 wordt geplaatst???


Terwijl de oorspronkelijke aansluitdatum 6 april was?

 

Volgens mij gaat er ergens iets mis


Ik zie inderdaad dat de datum ver naar de toekomst is verplaatst. Dit gebeurt vaker in een gebied waar de uitrol nog in volle gang is. Want ik zie dat uitrol in de wijk nog bezig is. Dit wordt vaak in een keer opgeleverd. Eerst worden de huizen gereed gemaakt, daarna de centrales. Als die werken, dan is het netwerk klaar voor gebruik. 

Zoals ik het nu voor jouw woning zie heb je nog geen glasvezelkastje, klopt dat? Zo niet, kun je een foto van de glasaansluiting sturen? 

Heb je daadwerkelijk nog geen glasvezelkastje dan komt eerst KPN Netwerk om deze aan te sluiten. Staat daar al een afspraak mee?


Ik zie inderdaad dat de datum ver naar de toekomst is verplaatst. Dit gebeurt vaker in een gebied waar de uitrol nog in volle gang is. Want ik zie dat uitrol in de wijk nog bezig is. Dit wordt vaak in een keer opgeleverd. Eerst worden de huizen gereed gemaakt, daarna de centrales. Als die werken, dan is het netwerk klaar voor gebruik. 

Zoals ik het nu voor jouw woning zie heb je nog geen glasvezelkastje, klopt dat? Zo niet, kun je een foto van de glasaansluiting sturen? 

Heb je daadwerkelijk nog geen glasvezelkastje dan komt eerst KPN Netwerk om deze aan te sluiten. Staat daar al een afspraak mee?

 

 

Goedenmorgen, 

 

Nee ze hebben alleen een glasvezel kabel tot de voordeur getrokken.

 

Dus er is nog geen kastje geplaatst.

 

Maar wat ik wel raar vind is dat de buren e.d al wel allemaal.een glasvezelpunt in huis hebben ?


 


Nou ja ... 13 december. Dus.... ff geduld hebben nog...


Nou ja ... 13 december. Dus.... ff geduld hebben nog...

Dat is nou juist het gekke

 

Bij kpn netwerk geven ze aan dat maart/april de woning wordt aangesloten en bij kpn provider nu december /januari.

 

Terwijl dit eerst 6 april was


13 december is niet helemaal waar. Wat er nu moet gebeuren is een afspraak met KPN Netwerk gemaakt worden zodat zij de glasvezel in huis kunnen aansluiten. Als ik dat zo hoor je over een maand hier meer over. Hopelijk iets eerder. 


13 december is niet helemaal waar. Wat er nu moet gebeuren is een afspraak met KPN Netwerk gemaakt worden zodat zij de glasvezel in huis kunnen aansluiten. Als ik dat zo hoor je over een maand hier meer over. Hopelijk iets eerder. 

Aaah super dankjewel.

Neem aan dat kpn netwerk ook gelijk de NT plaatst of doen jullie dat.

 

Want die zat niet in mijn installatie pakket wat ik al binnen heb gekregen

 


Wanneer de glasvezel in huis gerealiseerd is, dan kan er een monteur van ons ingepland worden en dan plaatst hij/zij de NT.


Reageer