Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelstoring in het weekend , vrije dag moeten nemen voor reparatie

• 18 januari 2025
  • 12 reacties
  • 162 keer bekeken

Glasvezelstoring in het weekeinde. Monteur is pas beschikbaar op werkdagen, dus gedwongen een vrije dag nemen zodat kpn hun eigenstoring kan oplossen. Slechts vergoeding voor het niet kunnen gebruiken van hun dienst, kost mij een vrije dag. Slechte service, zou graag direct terugwinnen naar ziggo.

Beste antwoord door Ik_Combineer

Huub Weert schreef:

Alle afspraak mogelijkheden zijn als wij ook werken. Dus in 24 uurs economie faalt kpn in service. Lachwekkende organisatie. Ik wacht op een bel afspraak zodat ik een officiële klacht kan indienen. Waardeloze organisatie 

Een storingsmonteurs is beschikbaar van ma t/m vr tussen 0800 en 2100. En op zaterdag vanaf 0800 tot 1700. Ik hoop voor je dat je niet 6 dagen in de week 13 uur per dag werkt. 

Bekijk origineel

12 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22149 reacties
  • 18 januari 2025

Een storing is natuurlijk altijd heel vervelend maar het is allemaal techniek en daar kan iets mis mee gaan. De tijd dat monteurs zaten te wachten op werkopdrachten is voorbij. Er is een tekort aan mensen en daar zullen we allemaal aan moeten wennen.  Als je een mobiel abonnement hebt bij kpn dan kan je een grote bundel vragen waarmee je enigzins het weekend door kan komen. Overigens zijn de wachttijden bij Ziggo ook opgelopen dus daarvoor hoef je niet terug te gaan. Je kunt er van uit gaan dat kpn er alles aan doet om de storing snel te op te lossen. 

• 0 reacties
  • 18 januari 2025

Betaald kpn ook de gedwongen verlofdag. Ik heb nu een jaar om te zoeken naar een betere provider. Service moet beter in 2025.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22149 reacties
  • 18 januari 2025

Kpn gaat geen verlofdagen vergoeden. U kunt ook een afspraak maken voor een moment dat het u beter uitkomt. 

• 3829 reacties
  • 18 januari 2025

Bij Ziggo gaat dat op precies dezelfde manier. Daar zit echt geen verschil in.

De NS gaat je toch ook geen verlofdagen vergoeden als de trein niet rijd? En de garage niet als je auto stuk is toch?

• 0 reacties
  • 18 januari 2025

Alle afspraak mogelijkheden zijn als wij ook werken. Dus in 24 uurs economie faalt kpn in service. Lachwekkende organisatie. Ik wacht op een bel afspraak zodat ik een officiële klacht kan indienen. Waardeloze organisatie 

• 0 reacties
  • 18 januari 2025
Huub Weert schreef:

afspraak maken voor s’middags en tegen uw werkgever zeggen dat u naar de tandarts gaat.

Die uren kost u dan niets.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37189 reacties
  • 18 januari 2025
Huub Weert schreef:

Jouw klanten moeten toch ook tot maandag wachten voordat jij weer aan het werk bent? 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+13
Huub Weert schreef:

Dan falen alle providers in principe in u ogen, want er is geen enkele provider die 24 uur per dag bij particulieren een storing komt verhelpen, dat gebeurd hoofdzakelijk overdag en in de avond tijdens werkdagen.

Alleen bij (grote) bedrijven zijn er monteurs die 24 uur per dag werkzaam zijn bij storingen, maar daar betaald het betreffende bedrijf ook flink voor.

Dus vanuit u oogpunt gezien, is elke provider een waardeloze organisatie.

Een 24 uurs economie houdt niet direct in, dat er 24 uur per dag storingen worden verholpen bij particulieren thuis.

• 3829 reacties
  • 18 januari 2025
Huub Weert schreef:

Zelf werk je dus alleen tijdens kantooruren. Waarom begint uitgerekend jij dan over "24 uurs economie"? Wel eens nagedacht over je eigen 24 uurs economie? Ga zelf eens op zaterdag/zondag werken. Of 's avonds om 9 uur.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4557 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2025
Huub Weert schreef:

Een storingsmonteurs is beschikbaar van ma t/m vr tussen 0800 en 2100. En op zaterdag vanaf 0800 tot 1700. Ik hoop voor je dat je niet 6 dagen in de week 13 uur per dag werkt. 

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 57 reacties
  • 18 januari 2025
Huub Weert schreef:

Betaald kpn ook de gedwongen verlofdag. Ik heb nu een jaar om te zoeken naar een betere provider. Service moet beter in 2025.

Denk het niet, zou nogal wat zijn, dan zouden ze met 1000en euro over de brug moeten komen als je bijv. CEO bent.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37189 reacties
  • 19 januari 2025
Huub Weert schreef:

Ik geloof dat ​@Huub Weert inmiddels ook inziet dat hij er naast zit. Hij gaat hier vast niet meer reageren: 

https://community.kpn.com/uitleg%2Dover%2Dde%2Dkpn%2Dcommunity%2D3/afmelden%2Dof%2Dverwijderen%2Dkpn%2Dcommunity%2Daccount%2D584850/index15.html?postid=2063994#post2063994

Reageer