Skip to main content

Op 21 nov zou een verhuizing van mijn glasvezel verbinding worden uitgevoerd naar mijn nieuwe adres. Maar het “glas” lampje brandde toen nog niet, op 22 nov is er een monteur langs geweest om de aansluiting te maken in de wijkcentrale / PoP maar deze kon daar niet in komen vanwege een defect slot.

Nu zijn er al inmiddels 3 monteurs langs geweest en zijn we bijna 3 weken verder en is het probleem nog steeds niet opgelost. Vorige week maandag werd ik nog door KPN gebeld dat het probleem opgelost zou moeten zijn, maar afgelopen vrijdag kon de monteur er toch nog steeds niet in. 

Ook word ik door jullie verwezen naar KPN Netwerk en zij verwijzen mij dan uiteindelijk weer terug naar jullie, lekker van het kastje naar de muur dus. Ook meerdere malen gebeld met de klantenservice maar daar kom ik echt geen steek meer verder mee. Het is ook nog zeer onduidelijk wanneer en op welke termijn het probleem word opgelost.

Hoi @Goisje .  Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal knap waardeloos.  Of ik iets voor je kan doen weet ik niet maar ik wil wel graag weten wat er allemaal is opgeschreven.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


@Erwin_ ik heb mijn gegevens ingevuld. Ben toevallig ook vandaag gebeld dat er morgen weer een monteur langskomt, maar ze weten nog steeds niet of het probleem nu is opgelost. 


Vandaag is de monteur langs geweest en het probleem is nu opgelost.


Vandaag is de monteur langs geweest en het probleem is nu opgelost.

Fijn! Dank voor de update en ik ga er van uit dat je er nu zorgeloos van kunt genieten.