Skip to main content

Opnieuw problemen met internet en TV. Nu is het de glasvezelverbinding die vandaag voor de tweede keer uitviel. Eerste keer plm half uur, kwam daarna vanzelf terug. Daarnet plm 1 uur geduurd; ik had al bijna een monteurafspraak gemaakt, maar de verbinding kwam weer terug. Ik ben bang dat als ik toch iemand laat komen, ik voor de kosten zal opdraaien. Terwijl het duidelijk is: glasvezel indicatorlampje brandt niet, glasvezelkastje van  stroom gehaald hielp niet. Svp advies wat te doen. Ik heb in het verleden al vaker problemen met glasvezel gehad, maar dat waren meerdere korte onderbrekingen per dag dit is iets anders naar mijn idee, maar wat?

 

Dag @DenHur laat die monteur maar komen want hier kan je zelf niks mee. Bel de klantenservice 0800-0402. Voor storingen 24/7 bereikbaar. 


Dank voor je advies, Joep, dat zal ik dan waarschijnlijk maar doen. Vreemd vind ik het wel, dat zo'n glasvezelverbinding uitvalt en 'vanzelf’ weer terugkomt. Maar ja, ik heb geen technische kennis van het hele gebeuren…

 


Misschien ergens toch een stekkertje lis of iets dergelijks.  Het moet gewoon probleemloos werken. Daar betaal je voor.


Hoi @DenHur, die klinkt inderdaad als iets waar een monteur een blik op moet werpen. Een monteur kan kosten in rekening brengen als de oorzaak in jouw invloedsfeer ligt, Als de lampjes op het glasvezelkastje aangeven dat de verbinding wegvalt lijkt dat buiten jouw invloed te gebeuren. Als dat het geval is verwacht ik niet dat een monteur kosten zal rekenen. Is de monteur inmiddels geweest? Heeft hij het kunnen verhelpen?