Skip to main content
Vraag

Google camera's verbinden met V10 lukt niet

• March 14, 2025
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Vanmorgen is er bij mij thuis KPN internet geïnstalleerd.

Alles werkt, alleen lukt het niet om mijn google camera’s te installeren. Ik heb een Experia box V10.

Wat ik al heb geprobeerd:

• Camera’s terug zetten naar fabrieksinstellingen 
  • Een hotspot maken op een tweede telefoon met dezelfde naam en ww als het wifi-netwerk.
  • 5GHZ uitzetten

Heeft iemand de gouden tip? Via Ziggo werkte alles wel direct. De google helpdesk kon mij niet verder helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 14, 2025

Beste ​@Lin84 Ziggo gebruikt een andere IP-reeks dan KPN.

Misschien dat er binnen de software van de camera's nog iets van een oude Ziggo IP-instelling staat.

Het gemakkelijkste is de camera's geen vast IP-adres te geven en via DHCP te werken.

Een grondige fabrieks-reset zou moeten werken en dan weer installeren als nieuw uit de doos.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 14, 2025

Beste JanD, 

dank voor je antwoord, de fabrieksreset heb ik uitgevoerd, ik zal het even anders noemen in mijn bericht. Helaas zonder resultaat.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 14, 2025

Beste ​@Lin84 welke firmware heeft jouw V10, te zien op het inlogscherm

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Lin84 welkom op de KPN Community! Is het allemaal nog een beetje gelukt? Welke versie software je hebt draaien op de V10 is inderdaad even praktisch om te weten. Ik zou anders ook eens testen of het lukt met een apart “Extra Wifi” netwerk ingesteld op 2.4 GHz: