Skip to main content

Na heel wat jaren begint mijn tv ontvanger het te begeven en de afstandsbediening ook.

Graag ontvang ik een nieuwe tv ontvanger met afstandsbediening. 

Ook is de glasvezel drie keer niks en ontvang ik graag kostenloos wifi versterkers voor de tweede verdieping, want mijn bundel wordt leeg gezogen omdat de wifi het niet haalt tot boven, terwijl ik maar een klein huisje heb, en dat probleem kwam nooit voor toen ik GEEN glasvezel had.

Daarnaast heb ik het wel verdiend aangezien ik al heel wat jaartjes klant ben, nog toen het beheer tot Telfort behoorde. Ben ook overgestapt toendertijd omdat de wifi van mijn vorige maatschappij elke x het bereik verloor, en dat probleem had ik met Telfort en KPN niet totdat het geen glasvezel werd.

Graag zo spoedig mogelijk de producten verzenden zodat ik weer goed tv kan kijken en boven fatsoenlijk wifi heb.

Daarnaast vroeg ik me af hoe zit het met tv kijken draadloos voor op de tweede verdieping?

Bij voorbaat dank!

Welke ontvanger heeft u?

Hier kunt u een nieuwe afstandsbediening aanvragen:

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm

WiFi versterkers krijgt u niet. WiFi maakt geen onderdeel uit van uw abonnement. Het betreft uw thuisnetwerk. U moet dat zelf bekostigen. 

Welk modem heeft u?

Beetje onzin, zonder netwerk heb je geen wifi toch? Dus beetje rare beredenering. Daarnaast hoef ik geen nieuwe afstandsbediening, maar de hele set. Hoeft niet moeilijk om gedaan te worden aangezien ik deze al langer dan 10 jaar heb. By the way, ik had nergens geen problemen mee qua netwerk wifi en de rest van de zooi totdat glasvezel aangesloten werd sindsdien ben ik zwaar ontevreden. 

Hoeft niet moeilijk om gedaan te worden aangezien ik deze al langer dan 10 jaar heb. 

Hoe oud de apparatuur is doet er niet toe. Alleen Motorola kastjes worden omgeruild. Andere kastjes worden niet omgeruild zolang ze niet echt kapot zijn. Dat is het beleid bij KPN.

En als een kastje omgeruild word, dan is de kans heel groot dat u precies hetzelfde model van KPN terug krijgt.

U kunt uw abonnement omzetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijgt u wel het nieuwste model tv ontvanger met nieuwe afstandsbediening. 

Moet u wel contract vrij zijn. Anders gaat dat feest niet door.

Beetje onzin, zonder netwerk heb je geen wifi toch? 

Het wel of geen WiFi hebben zegt niets over "netwerk". Dus dat u geen WiFi heeft is geen argument. WiFi moet u zelf voor zorgen.

Welk merk en type tv-ontvanger heb je van KPN @Nedy , als die van het merk Motorola zijn, zijn die inderdaad aan vervanging toe, daar heeft KPN een omruilprogramma voor.

Als het een ander merk tv-ontvanger is, is deze nog actueel en gaat KPN deze alléén vervangen door een gelijkwaardige als deze defect is.

KPN is gehouden een bekabelde internetdienst te leveren volgens de afgesproken snelheid op 1 pc, als dat werkt en de afgesproken snelheid wordt behaald is voor KPN de kous af, even cru gezegd.

Daar de huidige generatie modem/routers ook ingebouwde wifi heeft doet KPN er wel alles aan om klanten te ondersteunen met voorlichting en hulpmiddelen voor een zo goed mogelijke wifi.

KPN kan uiteraard geen algemene instelling geven voor goede wifi daar de lokale omstandigheden te verschillend. Zie onderstaande links voor advies en mogelijke oplossingen.

Mocht daar uit voortkomen dat je aanvullende apparatuur nodig hebt, kun je die bij KPN kopen of huren, KPN verstrekt het niet gratis.

Succes

en

Welkom op de community @Nedy, ik begrijp dat een aantal dingen anders gaan dan je zou willen. Wat precies weet ik nog niet, dat heb je nog niet verteld. Voordat we iets kunnen zeggen over mogelijke oplossingen, moeten we eerst weten wat er speelt. Het is nog niet duidelijk of een nieuwe ontvanger zal helpen, of dat er iets anders is. Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer nodig. Jan en Nick helpen je al op weg met verdere vragen en suggesties, heb je dat al geprobeerd?

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

Reageer