Skip to main content

Ik  wil graag sneller en stabiel internet. Nu kan KPN maar max 44mbit upload aanbieden, hoger is hier niet mogelijk.  Als ik bel krijg ik te horen dat ik een sneller abonnement moet nemen. Maar als ze niet meer snelheid kunnen leveren helpt dat niet. Ik werk regelmatig thuis,  maar met deze verbinding is het drama.

Werk je wel met een bekabelde pc of laptop zodat je de maximale snelheid haalt? Met die snelheid zou je prima moeten kunnen werken namelijk.  


44 mbit upload is zat om thuis te werken. Op een verbinding over de telefoonlijn is deze upload heel goed. Het kan op de telefoonlijn bijna niet hoger. Alleen op adressen waar pairbonding mogelijk is, daar is de upload soms hoger. Verder eigenlijk bijna niet. Of in ieder geval niet veel.

Werkt u op een bekabeld aangesloten pc of laptop? Rechtstreeks verbonden met het modem van KPN? Zo nee, zorg daar eerst maar eens voor.


Ik werk met bekabeld internet, maar toch regelmatig dat het heel traag is. De 44 wordt ook regelmatig niet gehaald hier, vaak komt het niet veel hoger dan 22 binnen, soms nog wel lager. Maar die 44 is de max. Ook vaak met tv bekabeld dat het beeld vastloopt. 


Welk type modem heb je?


De experiabox 10


Weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat dan een keer. Log in   ga naar status en dan naar geavanceerd. Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen. 


Hoi @Relmo, welkom op de community. Of er een hogere snelheid mogelijk is hangt af van de aansluiting. Het kan zijn dat wat je nu haalt het maximaal mogelijk is, dan zal dat niet meer kunnen worden. Op je profiel staan geen gegevens, dus inhoudelijk kan ik er niets over zeggen. Je kunt op de pagina in het modem kijken die Joep noemt, of je kunt ons bellen op 0800-0402. Een collega kan dan samen met je kijken wat de maximaal haalbare snelheid is. En mocht de verbinding daarbij niet stabiel blijken te zijn, kan dat ook direct nagekeken worden.


Reageer