Skip to main content
Beantwoord

Graffiti op straatkast in Ede

• August 24, 2020
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

op hoek tooroplaan en bosboomlaan in Ede lelijke graffiti.  Kan dit schoongemaakt worden? Ook belemmerend bij verkoop huis. 

Beste antwoord door Natasja

Hallo @Hans66j. Ik heb vanuit de organisatie begrepen dat er is besloten om deze graffiti niet te laten verwijderen, omdat deze niet als aanstootgevend wordt beschouwd. Het beleid is dat alleen aanstootgevende graffiti wordt verwijderd. Helaas. Ik kan er niets anders van maken. :disappointed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • August 27, 2020

Dag @Hans66j. Van harte welkom hier. Die straatkast ziet er inderdaad niet heel mooi meer uit. Ik ga het doorgeven, en hopelijk wordt er dan snel iets aan gedaan. 

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 1, 2020

Hallo @Hans66j. Ik heb vanuit de organisatie begrepen dat er is besloten om deze graffiti niet te laten verwijderen, omdat deze niet als aanstootgevend wordt beschouwd. Het beleid is dat alleen aanstootgevende graffiti wordt verwijderd. Helaas. Ik kan er niets anders van maken. :disappointed:

• Helper
  • October 23, 2020

u kunt ook gewoon gratis KPN 0800 - 0150 bellen, zij geven u het mailadres voor KPN graffiti onderhoud

tickets-kasten@allinq.nl 

De K van KPN staat voor Koninklijk, maar dat wordt intern niet goed begrepen.

de gemeente Amsterdam haalt alle graffiti gewoon weg, wat aanstootgevend is, maakt niet de

organisatie maar de klant uit.