Skip to main content

Hallo,  

sinds gisteren gratis 3 maanden sneller internet maar ik zie in het overzicht in mijn producten dat het weer gewoon bij staat, dus ik vraag mij af hoe weet ik nu dat het 3 maanden gratis is ,zou men mij hier over nader uitleg willen geven.

Hoi @Macwim, ik zie de korting bij jouw abonnement niet aan staan op het moment! Hoe had je de extra snelheid besteld met deze korting?


Via een e-mail van KPN daar op de link geklikt.


Ah duidelijk, daar is dan iets niet helemaal goedgegaan. Zou je hier een screenshot willen plaatsen van de stappen die je doorlopen hebt (voor zover mogelijk) met daarbij je privégegevens weggepoetst? 
Ik kan daarmee mijn collega's die over deze actie gaan aansturen!


Zal niet gaan heb ik niet meer, hopelijk gaan jullie dit alsnog aanpassen zo niet dan ga een overstappen.


In de app van mijn kpn onder het kopje thuis kwam ik het ook al tegen en dacht oh dank je wel kpn. Toen ik erop klikte moest ik inloggen en kon ik mijn abonnement wijzigen. Maar...gratis was het niet want zag dat er 5 euro bij kwam. Dus maar niet gedaan...helaas niet gratis dus....jammer! #bug


ik zie dat je hem inmiddels al weer opgezegd hebt @Macwim. Sorry voor het ongemak!


Gisteren weer gebruik gemaakt van aanbieding van KPN  via e-mail 3 maanden gratis sneller internet naar 200/200 maar er gebeurd weer niks, ik weet niet hoe lang dit duurt maar volgens mij is dit zo gebeurd, ik kan het mis hebben maar helaas.:rage:


Goedenavond @Macwim, volgens mij is het wederom niet helemaal goedgegaan. Kreeg je ook een foutmelding? Zou je het nog eens kunnen proberen via de link in de mail?


Hallo  Thomas,

e-mail ontvangen met vermelding 3 maanden gratis sneller internet ik weer op de ik denk groene knop achtig iets klik en weg was het en kreeg melding uw code wordt geactiveerd en dat was het vers niets het is volgens mij lekker buggy dit gedoe. ik ben er wel klaar mee.