Skip to main content

Goedemorgen, mijn 1e factuur is betaald en zie dat er €31 montage kosten zijn berekend. Ik zou gratis montage hebben. Hoe kan dit?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Loenie72 , als je dat zwart-op-wit hebt even bellen, dan wordt het met een volgende factuur verrekend.

 


Welk nummer kan ik bellen? Kan nergens een tel nr vinden van klantense


Wat hebben ze bij u gedaan? Experiabox ophalen en tv ontvanger plaatsen is gratis. Maar sommige extra werkzaamheden zijn niet gratis.


Het kan te maken hebben met het feit dat er materiaal gebruikt is waarvoor betaald dient te worden (zoals een switch ofzo). Ik ga er dan vanuit dat de monteur dat wel met de klant overlegd. Kan je op de bon van de monteur niets terugvinden dan? 

Zie ook Deze link van de KPN


Hij heeft WiFi aangesloten en 1tv kabel getrokken. Dit is standaard dus niets extras


Wel, die tv kabel trekken is extra. Dat hoort niet bij de gratis montage.


Nee hij zei dat 1 Kabel gratis is, anders had ik het niet laten dken


Welk nummer kan ik bellen? Kan nergens een tel nr vinden van klantense

Hallo @Loenie72 , 0800 0402


Nee hij zei dat 1 Kabel gratis is, anders had ik het niet laten dken

Ja, klopt. Die gratis kabel zit zelfs gewoon in het installatie pakket. Maar die kan niet in de muur. Maar goed. Een KPN medewerker kan misschien wel wat voor u betekenen en die 31 euro bij de volgende factuur crediteren. 


Oké waar kan ik dan naar toe bellen?


Oké waar kan ik dan naar toe bellen?

Hallo @Loenie72 , dat heb ik je in mijn eerdere reactie al laten weten, even de topic teruglezen.

 


Hier op het forum reageert ook vanzelf een KPN medewerker. Maar dat kan een paar dagen duren.


Hallo @Loenie72 Wat een gek verhaal. Niet alles wat de monteur voor je kan doen is gratis, maar als er kosten bijkomen dan zal dit met je besproken worden. Heb je hier inmiddels al contact over gehad? Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Dag Bart ik heb nog niet gebeld. Ik heb de gegevens in het forum ingevuld.


Dag @Loenie72 Dank voor het invullen van je gegevens. De installatie is inderdaad gratis. Wat ik echter lees in het rapport van de monteur is dat er inderdaad ook extra kosten zijn berekend.  De monteur schrijft dat je op het moment van installatie nog midden in een verhuizing zat, waardoor de tv's nog niet aanwezig waren. De extra kosten zijn berekend voor het achterlaten van een extra stuk kabel, zodat een schoonbroer de tv-ontvanger in een werkkamer kan installeren. Ook zijn er kosten voor 15 minuten meerwerk berekend. Herken je dit verhaal?  

 

 

 


Ik heb het nagekeken en er is idd een stukje kabel extra Achtergelaten, maar er is niet aangegeven dat ik ervoor moest betalen.


Ik ga er in elk geval geen welles-nietes-verhaal van maken, @Loenie72 Ik zal het bedrag, uit coulance, voor je in mindering brengen op de volgende factuur.


Dank je wel Bart voor je reactie en de service. 👍


Reageer